Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din webshop GODKENDT - GRATIS

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

DennisW:

I har vidst allerede mistet al troværdighed:

https://www.trustpilot.dk/review/webshop-maerket.dk

Hej Dennis.

Hvad vores kære kollega skriver om Webshop Mærket er da fuldstændig ligegyldigt for troværdigheden!

Jeg ville faktisk blive lidt skuffet hvis TrustPilot ikke gad skrive et par fupindlæg om os.

Hvad angår dit første spørgsmål synes jeg du skulle tage dig tid til at læse hvad der står på sitet INDEN du begynder at skrive et negativt indlæg.

Mvh. Kurt

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kurt,

Du vil altså mene at alle de negative indlæg er falske indlæg som trustpilot har lavet?

Det tvivler jeg ærligt talt stærkt på.

Tak for stjerne

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Koster det 200kr hos jer?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:
Koster det 200kr hos jer?

Nej, det er helt gratis. Teksten på ansøgningsskemaet bliver fjernet så snart min programmør finder ud af det.

Mvh. Kurt

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

At fjerne 1 linje kode som programmør er ikke noget man "bare skal finde ud af" det er noget der skal tage 1 min at gøre.

for mig virker det også useriøst som mange skriver her inde, idéen er fin men desværre langt fra fuldend.

At beskylde trustpilot for at skrive falske indlæg er underligt, fordi du kan anmelde et indlæg der inde og kan køber ikke bevise de har handlet hos dig, så bliver en kommentar slettet.

Nok er trustpilot nogle penge afpresser i form af deres services kontra valuta men det gør dem ikke til snyder ;)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Paris Nakita Kejser:

At beskylde trustpilot for at skrive falske indlæg er underligt, fordi du kan anmelde et indlæg der inde og kan køber ikke bevise de har handlet hos dig, så bliver en kommentar slettet.

Nok er trustpilot nogle penge afpresser i form af deres services kontra valuta men det gør dem ikke til snyder ;)

Nej, det er ikke underligt! Det er fakta.

Flere af de kære skribenter som har lavet (negative) anmeldelser af Webshop Mærket på trustPilot har ALDRIG på noget tidspunkt været i kontakt med os!

Til trods for flere skriftlige klager til TrustPilot er anmeldelserne ikke blevet fjernet, og jeg gider helt ærligt ikke spilde mere tid på det.

Vedr. at fjerne noget kode fra sitet er det ikke noget som man "bare gør på 1 minut". Glæd dig bare til en gang du skal bruge en programmør til noget. Du bliver overrasket :-)

Mvh. Kurt

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu nævner jeg det bare... En af de "fuskere" på trustpilot har givet Trustpilot en meget dårlig bedømmelse, men det er vel bare et led i deres onde plan mod jer? :)

Ja undskyld, men synes bare ikke man kan sidde og sige at det er fakta at så mange skulle være trustpilot medarbejdere. Nu er det sådan at jeres services kan blive brugt uden man er kunde hos jer. I er en informations side og jeg er ret sikker på det er en af grundene til Trustpilot ikke vil fjerne de anmeldelser. Jeg har aldrig købt noget hos wikipedia men hvis jeg fandt nogle sider som var misvisende eller jeg havde en mistanke om forkert information har jeg stadig brugt deres services og kan give dem en bedømmelse.

Sådan er det jo, webshops bliver bedømt på service og produkt mv. Informations sider og sider som jer på sidens informationer og troværdighed.

En lille tilføjelse til det med "1 linje kode". Jeg er ret sikker på at det der ikke tager ret lang tid at fjerne. Og der vil jeg lige tilføje at jeg selv laver mine sider så jeg ved godt hvad tingene kræver.

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Afventer

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

bare lige til info, jeg er programmør og har været det i snart 15 år ;) så ved godt hvad jeg taler om så den kan du ikke helt beskylde din programmør for, ellers skal han iværtifald udskiftes ;)

Det med trustpilot har jeg simpelthen svært ved at tro på, men lad et bare ligge.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt

Fedt intiativ!

Giver det mening at få godkendt en virksomhed, som Clerk.io? Vi hjælper webshop med at forøge deres Gennemsnitlige ordre værdi, konverterings- og retentionrate. I så fald hvad koster det at blive godkendt?

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)