Når jeg i min forskudsopgørelse for 2015 ændrer mit formodede overskud til et der er noget større end det fortrykte, så viser beregningen, at mit månedlige fradrag falder fra ca. 4.500 til 2.000.
Plejer man ikke at få tilsendt de 10 indbetalingskort, hvor jeg ville skulle betale skatten? Jeg er klar over det giver samme resultat, når jeg bare har lavere fradrag.
det er jo nok fordi du enten har lønmodtager job ved siden af, og sænket fradrag betyder jo så at din skat af dit overskud betales via lønnen grundet sænket fradrag - eller du har frikort som så også gør du ikke får opkrævning Her er gennemgået hvordan skat af personlig indtægt som ikke er alm løn trækkeS http://johnhannover.blogspot.dk/2014/01/skat-ved-personlig-indtjening.html
Det er fordi din indtjening fra virksomheden bliver blandet sammen med din løn. Hvis jeg var dig ville jeg sætte det til 0 kr. og så ændre det rigtige beløb sidst i december.
Det er fordi din indtjening fra virksomheden bliver blandet sammen med din løn. Hvis jeg var dig ville jeg sætte det til 0 kr. og så ændre det rigtige beløb sidst i december.
Og så betale skatten 31/12?
Naturligvis en mulighed.
Mvh
Stig
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk