Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online vs. Avisen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Juhls Murerfirma Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i kloge Aminoer :)

Jeg har for 1,5 år siden startet et murerfirma op og der er okay gang i forretningen, men man vil jo altid gerne have mere omsætning og fortjeneste ud af det. Jeg har siden start kørt med min hjemmeside udelukkende og tilført adwords og en lille smule SEO, som jeg selv står for.

Mine adwords er ikke særlig dyre da jeg er en af de eneste i hele mit område der beskæftiger sig med adwords i branchen. Så nu går jeg og overvejer om jeg skal sætte nogle annoncer i den lokale ugeavis for at skaffe flere kunder. Det er så her jeg vil høre om nogle af jer har erfaring med dette. Er det en god ide, hvad skal jeg holde øje med og hvilken metode er bedst?

Eller skal jeg prøve en helt anden vej?

Håber i vil komme med lidt input. Big Smile

VH

GlennMurer 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om alle ville gøre som mig, men skulle jeg bruge en håndværker til en større opgave ville jeg høre en håndværkerven om der er nogen der kan anbefales. Mindre opgaver ville jeg søge udført af en så tæt på mig som muligt, og derfor ville jeg nok bare slå dem op i telefonbogen eller kigge i lokalavisen.

Jeg synes ikke at nettet egner sig til reklame for andet end landsdækkende virksomheder. Naturligvis en sandhed med modifikationer men hvis halvdelen af dine klik kommer fra folk der er fra anden landsdel spilder du til en hvis grad dine penge (og tid). Du kan nok bedre end jeg afgøre om det virker for dig.

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 367
Fra  Anton Hoelstad ApS - Google Ads ekspert & AdWords specialist Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart foreslå dig at prøve at bruge Bing. Selvom volumen er lille, er der stadig en (mest folk der søger direkte fra Internet Explorer vil jeg tro). Det er billige klik, og du fanger nogle som ikke bruger Google.

Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Hey Murer,

GlennMurer:
Så nu går jeg og overvejer om jeg skal sætte nogle annoncer i den lokale ugeavis for at skaffe flere kunder. Det er så her jeg vil høre om nogle af jer har erfaring med dette. Er det en god ide, hvad skal jeg holde øje med og hvilken metode er bedst?

Jeg vil helt klart anbefale at teste avisen også - jeg har fået ganske fine leads
og salg via avisen - både i lokal aviserne og store aviser som f.eks. Børsen

Min bedste annonce kostede 500 for hver uge - og solgte for 5-25.000 - det
var en 1/4 side i sort/hvid - listeprisen var 2.500 men jeg forhandlede den ned i
pris og det taget tid og snilde - så vær tålmodig.

GlennMurer:
men man vil jo altid gerne have mere omsætning

Nu har jeg ikke brug for at tage særlig mange klienter pt. - men dem som jeg
har haft har denne taktik virket godt - typisk har det øger deres forretning med 300%

Glenn - det du skal gøre er at køre en advertorial - gerne mindre en en 1/4 side
i sort/hvid - INGEN logo og den slags ego ting

Her er af de gamle annoncer og en af de første der genererede mange tusinde leads:
http://www.infomarketingblog.com/images/StockandBondThumb.jpg

==========================================================

Din annonce skal blot have en overskrift ala:

    RING IKKE TIL EN MURER FØR DU HAR LÆSE DISSE 3 TIP

eller

    UNDGÅ 3 DUMME FEJL DIN MURER ALDRIG VILLE FORTÆLLE DIG

I selve artikelen beskrive du de 3 mest spurgte spørgsmål som folk glemmer
at spørge om eller de 3 ting som oftes  går galt mellem kunde og mureren.

Formuler underoverskrifter som spørgsmål: "Hvordan Kan Jeg Undgå At Det Bliver Dyrere En Aftalt?"

Og så kan du forklare direkte i artikelen hvad de skal huske at spørge om for at forstå hvad de
får, hvornår og f.eks. hvad kan gøre et projekt dyrere end forventet

Neders i artikelen skriver du dit tlf. og dit fornavn - INGEN firmanavn, eller "vi har været så
og så længe i branchen - vi er størst i området"

============================================================

P.S test aldrig en annonce mere end 2 gange - hvis den virker så ved du
det med det samme - og selvom sælgeren siger at folk skal se den
mindst 7 gange - det er en myte og passer ikke!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)