Forskellige forbrugerprogrammer (og private erfaringer) sætter sine skræmmende spor: Der er "meget svingende kvalitet" blandt flytteforretninger. Inloco Regnskab (snart: Regnskabsskolen og Anette SandA/S) skal flytte mellem jul og nytår.
@ Brian: Jeg har kontaktet BJ Flyt, de kommer og beser hele molevitten mandag. Tak.
@ Lise: Det er lige netop, fordi der er så mange af disse historier, jeg bad om en anbefaling. Det er da mærkeligt, at flytteforretninger tiltrækker så mange brådne kar. Det var godt, I kom godt igennem den dramatiske flytning.
Det er nemlig rigtig svært at vælge flyttefirma! Jeg har haft blandede oplevelser med de to flyttefirmaer, jeg har hyret.
Sidste gang jeg skulle flytte for min fætter havde jeg dog en god oplevelse: Jeg skrev rundt til forskellige flyttefolk for at få det bedste tilbud. Blandt andet skrev jeg til Dit Flyttefirma, som desværre ikke kunne levere en god pris. Det fede var dog, at de kontaktede et andet flyttefirma, som kunne tilbyde en billigere flytning. De har åbenbart nogle samarbejdspartnere, som tiltræder, hvis de ikke selv kan give en god pris.
Jeg har hørt fra bekendte at de dér flyttetilbudssider skulle være meget svingende i kvalitet. Tror personligt, at det er bedre at kontakte et decideret flyttefirma, så man ved hvem man har kontakt til.
Det er nemlig rigtig svært at vælge flyttefirma! Jeg har haft blandede oplevelser med de to flyttefirmaer, jeg har hyret.
Sidste gang jeg skulle flytte for min fætter havde jeg dog en god oplevelse: Jeg skrev rundt til forskellige flyttefolk for at få det bedste tilbud. Blandt andet skrev jeg til Dit Flyttefirma, som desværre ikke kunne levere en god pris. Det fede var dog, at de kontaktede et andet flyttefirma, som kunne tilbyde en billigere flytning. De har åbenbart nogle samarbejdspartnere, som tiltræder, hvis de ikke selv kan give en god pris.
Jeg har hørt fra bekendte at de dér flyttetilbudssider skulle være meget svingende i kvalitet. Tror personligt, at det er bedre at kontakte et decideret flyttefirma, så man ved hvem man har kontakt til.
Ja nu er det jo så kun 3 år siden at dette her var aktuelt- så reklamen for dit eget firma er lidt mislykket ;)
Læs venligst hvad min søster oplevede efter en Lars fra BJ-flyt.dk kontaktede hende og brændte hende af. Artiklen kan læses her: http://www.blunck.dk/blog/2011/02/01/bj-flyt-dk-ikke-identisk-med-bjflyt-dk/
Når I læser artiklen vil I se, at dette firma dels har været lukket siden nytår 2009, men også at de lukrerer på det langt mere seriøse firma www.bjflyt.dk uden bindestreg.
Pas på før nogen brænder fingrene. Og god vind med flytningerne når I søger info. Portalen kunne jo ikke gøre for denne Lars opfører sig som en igle over for dem som opretter forespørgsler.
Mvh
Henrik Blunck
Ruds Vedby
Det er helt sikkert ikke sjovt det din søster der har været ude for. Der er desværre stadigvæk en del i flyttebranchen der ødelægger det for de andre seriøse flyttefirmaer samt for de kunder de flytter for.
Vi på FlytBilligst.dk tjekker hele tiden op på vores tilmeldte flyttefirmaer. Finder vi ud af at der er "ugler i mosen" er det farvel og tak!
Jeg vil gerne på vegne af FlytBilligst.dk understrege på det kraftigste at vi IKKE! har noget at gøre med hverken bj-flyt.dk eller flyttetilbud.dk
Vi har der i mod et godt samarbejde med Leif fra bjflyt.dk som i den grad også er træt af at blive sammenlignet med bj-flyt.dk og deres ufine metoder.
Vi har opfordret Leif fra bjflyt.dk til at oprette en sag ang. domænet bj-flyt.dk
Simon
Skal du flytte? Find den billigste flytteforretning lige her: www.flytbilligst.dk
Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk