Flytteportaler der udgiver sig for af være et flyttefirma er et fænomen branchen er udsat for og de siger flyttefirmaerne er godkendt, men af tjekke et firma har et CVR nummer og ikke har en forbrugerklage sag, siger ikke meget om et flyttefirma. DET VIL SIGE af man kan starte et flyttefirma fra den ene dag til den anden og have masser af lave fra flytteportalerne, dog er der KUN fokus på PRIS og det tvinger mange ud i af køre alt de får fra portalerne SORT og de skære ned på kvalitet af ansatte folk, uddannelse, forsikring ( og ikke kun bil forsikring men den dyre gods mod betaling forsikring og mandskab forsikring de nemlig meget dyre ) arbejdstøj, moms og skat og listen er meget lang, flytteportalen går nemlig ind og siger vi har jun godkendte firmaer og det stiller kunden tilbage med kun prisen af tage hensyn til, så de dygtigste til af køre "billigt" tag ALLE flytningerne. Jeg har personligt prøvet de fleste flytteportaler med mit flyttefirma og efter mange måneder lykkedes det mig ikke af få en eneste flytning og det med en pris på kun 700 kr i timen for 2 mand og en lastbil alt inkl. Det kan ikke gøres billigere med 2 folk ansat og penge til lastbil og told og skat. Så ja hvis du vil have en BILLIG flytning så ja hop ind i flytteportalerne, der er efter hånden rigtig mange af dem hvis du søger på ordet flyttefirma på google, men mit råd er at bruge et flyttefirma du kan klage over eller læse om før du bestiller... |