Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement på hjemmeside

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  BoligRedningen Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Tak for også at se nogle af de billigere forslag. Jeg skal selvfølgelig allerførst finde ud af, hvad mit behov endelig er :-)

Fra Vipperød
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Designfirmaet Jerndorff Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kent

I stedet for at lægge 20.000 til en lækker og tidssvarende hjemmeside, der så ikke efterfølgende bliver opdateret, er startprisen på 9.500 for det første år og herefter 3.000 for de efterfølgende år. Et par år efter lanceringen, vil hjemmesiden til 20.000 være et slaraffenland for hackere, mens abonnementsløsningen vil være up to date mht. såvel funktionalitet som sikkerhed. Selv efter tre år, vil abonnementsløsningen stadigvæk være billigere og opdateret. Først efter fire år vil man have betalt det samme, og så er man alligevel begyndt at overveje, om ikke den gamle hjemmeside skal skiftes ud.

Hvad jeg ikke fik med i første omgang var, at abonnementet på de 500 kr. pr. md. dækker løbende sikkerhedsopdateringer af såvel system, skabelon og udvidelser, daglig backup (og selvfølgelig gratis reetablering, såfremt uheldet alligevel skulle være ude), e-mail, fri trafik og selvfølgelig et super velfungerende Open Source-cms, der kan vokse i takt med din virksomhed.

Dyrt? Tja, det er jo ikke UnoEuro eller (brrr...) One.com :)

Venlig hilsen
Michael

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg skriver til dig fordi jeg har læst dit opslag vedr. hjemmesideabonnement, går ud fra du efterhånden har gjort din research, derfor tænker jeg ikke at jeg vil bruge flere timer på en roman omkring hvorfor abonnementer er en rigtig god løsning.

Istedet tænker jeg at jeg vil fortælle lidt om hvad vi kan :)

Hos TOGI Data ApS har vi stor erfaring i både at lave hjemmesider og webshops samt online marketing, vores pris for en spritny og flot hjemmeside starter fra kr. 349,- pr. måned.

Dette inkl bla.

  • Ny hjemmeside i WordPress
  • Et lækkert design, der gør hjemmesiden mere levende - bliver tilpasset indtil du er tilfredse
  • Responsivt design, så siden også tilpasser sig tablets og mobiltelefoner
  • Hvis du ønsker at udskifte tekst/billeder på sitet, sender du dem til os (op til 5 sider per år) og så retter vi til
  • Vi sørger for løbende at sikkerhedsopdatere selve systemet samt plugins
  • Webhotel
  • Daglig backup
  • Hackerforsikring              
  • SEO-modul, så siden er klar til efterfølgende arbejde med søgemaskineoptimering
  • Support

Du kan læse mere om tilbuddet her: https://www.togidata.dk/hjemmeside-abonnement.

Det er et ‘All Inclusive-abonnement’, hvor der både er inkluderet opsætning, design, webhotel, mailkonti samt løbende vedligeholdelse og support. Og der er ingen startpris!

Hvis du har lyst til at høre lidt mere, er du meget velkommen til at give mig et kald på 36 95 34 69 , og så kan vi tage en uforpligtende snak om dine muligheder.

 [Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)