Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt sløv debat for tiden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
I må bære over med at debatten er lidt sløv for tiden.
Debatten er lagt over på www.amino.dk domænet og Google har endnu ikke fundet sitet og det betyder at folk ikke kan finde os lige nu.
Men jeg håber på at Google snart kigger forbi, så vi kan få lidt nyt blod ind i debatten.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg glemte at skrive at i kan hjælpe til ved at linke til www.amino.dk fra alt hvad i har af hjemmesider, weblogs etc. På den måde kommer siden hurtigere i Google og kommer højere på listen og det betyder igen at vi får flere nye debattører og nye spændende indlæg. Så jer selv og mig lige den tjeneste at linke til sitet.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke for at træde i det men, Google har faktisk allerede fundet og indekseret de fleste sider her fra domænet. Det er første skridt og det er godt. Nu mangler vi så bare at optimere siderne, så der også er nogle der finder dem. Således er dette faktisk et meget godt eksempel på de første to skridt i det meste søgemaskineoptimering: Første mål er at blive indekseret, næste mål er at blive fundet. Det sidste kan ikke lade sig gøre uden det første.

Herefter skal der også gerne være nogle flere der linker til debatten - så hermed er den opfordring givet videre :)
Desværre tager det lidt tid inden Google finder alle de websider der linker hertil, og yderligere lidt tid inden værdien af disse links beregnes og således har indflydelse på hvor godt siderne ranker.

Tålmodighed er en dyd :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke en dyd jeg nyder desværre
Men jeg er da glad for at sitet er blevet indekseret, det må være for nyligt.
Det var noget "stærkere" da det lå under thorborg.dk domænet, men jeg må få arbejdet lidt mere på det.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)