Tror de manglende svar mere handler om folks nysgerrighed, end det at besvare indlægget :)
Mit bud på hvorfor der ingen salg kommer igennem, er mangelfuld - har ikke umiddelbart noget i tankerne, ud over at jeg tror det er et svært marked at være "ene" på, når man tager i betragtning af at dine største konkurrenter er Interflora og Eurofloristen. Disse lægger rigtig mange penge i markedsføring, og det er disse at folk kender og dermed besøger.
Har du prøvet med en mere lokal markedsføring, end eventuelt at satse på hele landet?
Dertil lod jeg mærke til, at trykker man på købsknapperne eller knappen med "webshop", så åbnes et helt nyt vindue der hedder Netfloristen - er det meningen? Trykker man istedet på knappen "køb bånd", så åbnes siden ikke i et nyt vindue, men går selvfølgelig stadig videre til din webshop, Netfloristen.
Endvidere, så tror jeg det er yderst vigtigt, at du på selve siden også får oplyst fragtomkostningerne og ikke først viser dem under en dropdown menu på produktsiden. De er selvfølgelig også væsentlige at vise der, men de bør også vises mere generelt på selve siden.
Om muligt kunne det være en ide at give folk et bedre indtryk af størrelserne på buketterne, end blot mini, medium osv., således de ikke køber i blinde og tror den er større eller mindre end den reelt er. Der ud over, så er det ret vigtigt mht. søgeresultater, at der er noget mere tekst på produktsiderne, og selvfølgelig også resten af siden.
Sidst, så skriver du at buketterne laves efter kundens eget farvevalg - men der synes ikke umiddelbart at være nogle felter hvor dette kan til- eller fravælges (farve osv.).

Det var sådan lige hvad jeg i korte træk har kunnet finde eller undre mig over :)