Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreditkortsvindel fra Irland

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian O'dwyer:

Jeg er allerede i gang med noget research til netop dette. Har du en e-mail jeg må skrive til dig på, så vi evt. kunne få disse adresser ind?

Hej Christian

du må meget gerne skrive til mig på mag@yourpay.dk, vi er igang med netop det samme og kommer til at tilbyde det som en standard del af vores produkt - således at alle der får kortindløsning gennem Yourpay bliver bedre sikret mod økonomisk kriminalitet med en automatisk advarselslampe.
Vores implementering sker dog først 100% i September/Oktober, og indtil da kører vi på et test-stadie.

Men jeg tænker at når du allerede har mange data, så kunne vi da bistå hinanden, og gøre det meget mere sikkert for danske internetbutikker :-).

//Mathias

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Gajhede:

Christian O'dwyer:

Jeg er allerede i gang med noget research til netop dette. Har du en e-mail jeg må skrive til dig på, så vi evt. kunne få disse adresser ind?

Hej Christian

du må meget gerne skrive til mig på mag@yourpay.dk, vi er igang med netop det samme og kommer til at tilbyde det som en standard del af vores produkt - således at alle der får kortindløsning gennem Yourpay bliver bedre sikret mod økonomisk kriminalitet med en automatisk advarselslampe.
Vores implementering sker dog først 100% i September/Oktober, og indtil da kører vi på et test-stadie.

Men jeg tænker at når du allerede har mange data, så kunne vi da bistå hinanden, og gøre det meget mere sikkert for danske internetbutikker :-).

//Mathias

Jeg har netop kastet dig en e-mail! :)

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt over tråden her ved et tilfælde (oprydning i Mailchimp), da jeg Googlede en kundes navn, da dataen så mystisk ud. Tilbage da ordren kom ind, blev den afvist grundet nedenstående mønster, samt at kunden havde manuelt skrevet at han/hun ønskede levering til Irland (selvom at dette ikke var en mulighed under min check-ud på HUMA.dk)

Når det er sagt, har jeg stadig til gode at finde ud af, hvorfor vedkommende ønskede at bestille sorte sække mv. - varene lugtede ikke ligefrem af videresalg.

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IMCE.dk,

Vi modtog også en ordre fra samme adresse d. 4 juni 2015:

carly george
apartment 71 premier square finglas
1111 dublin, IRELAND
Danmark
T: 35389736376

MEN vores betalingsmodul QuickPay oplyste os om at det anvendte VISA kort fra udstedt i Unites States, men ordre kom fra Irland.

Og Quickpay bemærkede også at IP-adressen, kunden benyttede, tidligere var set i forbindelse med svindel.

Det får mig til at tænke på at bedrageren muligvis skjuler sig bag en Proxy server lokaliseret i Dublin, Irland, imens han sidder trygt i USA og køber stort ind på danske webshops. Hvis det er tilfældet så er personerne på adressen sandsynligvis uskyldige og jeg vil ikke anbefale at kontakte det Irske politi da skurken sikkert bor i USA.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Olsen:

Hej IMCE.dk,

Vi modtog også en ordre fra samme adresse d. 4 juni 2015:

carly george
apartment 71 premier square finglas
1111 dublin, IRELAND
Danmark
T: 35389736376

MEN vores betalingsmodul QuickPay oplyste os om at det anvendte VISA kort fra udstedt i Unites States, men ordre kom fra Irland.

Og Quickpay bemærkede også at IP-adressen, kunden benyttede, tidligere var set i forbindelse med svindel.

Det får mig til at tænke på at bedrageren muligvis skjuler sig bag en Proxy server lokaliseret i Dublin, Irland, imens han sidder trygt i USA og køber stort ind på danske webshops. Hvis det er tilfældet så er personerne på adressen sandsynligvis uskyldige og jeg vil ikke anbefale at kontakte det Irske politi da skurken sikkert bor i USA.

Hvordan kan du komme frem til, at personerne på adressen skulle være uskyldige? Alle varerne skal sendes til Irland, hvorfor der skal være nogle til at modtage disse... 

Mere realistisk er nærmere, at en eller anden i USA har fået stjålet sine kreditkort informationer, og at personen/personerne i Irland misbruger disse til at købe varer ind, som enten de selv skal bruge, eller som skal videresælges...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem hvad jeg sagde om proxy server. Bøllen har naturligvis bare tilegnet sig et amerikansk VISA kort for at bestille varer hjem til sig selv i Irland.

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for dit venlige svar på trods at jeg havde hovedet under armen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte nok, at du ikke lige havde tænkt på, at nogen skulle modtage varerne :)

Det er ihvertfald oftest, at det foregår, som jeg beskrev det :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller og alle jer i denne tråd..

Jeg har i nåde tid gode med ide om at lave et database som skulle kun hjælpe med at give os webshop et besked om det er en kendt adresse.

så hvis du har en masse adresser vil vi blive glade for at modtage sådan en info til fældes database..

du kan sende den til kb@zipmedia.dk

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)