Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode tiltag til øge konvertering?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Driver til dagligt www.vuuh.dk og er lidt på jagt på alternative måder at markedsføre os på. Dertil kunne jeg godt bruge mig lidt input til hvorledes vi kan øge vores konvertering, da vi på nogle marketingsplatforme ikke er på super konverteringsrater - det vil vi jo gerne forbedre.

Så nogle som kan komme med nogle input, såvel som nogle gode alternative markedsføringsmåder som de har oplevet god effekt ved?

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Et par forslag:

1. Jeg ville få noget mere ''action'' på jeres forside, så man får mere lyst til at klikke sig videre ind på siden.

2. Jeres tilføj til kurv burde ikke være rød efter min mening. Rød er ikke en positiv farve. Jeg ville klart bruge en lysere farve, men her ville jeg A/B split teste og lege lidt med det. Men en Grøn, eller en lys orange, har ofte en god konvetering.

3. Flyt læg i kurv knappen op, så den er øverst på jeres produkt side, så det er noget af det første man ser. 

4. Vi tilbyder en service lign. trustpilot, hvor du kan indsamle anmeldelser og reklamere med disse anmeldelser, igennem vores rating widget/ ratebox. Og vi koster altså ikke en formue, så ROI (return of investment) kan hurtigt opnås. Der kan jeg også være behjælpelig med hvor den kan placeres for bedst mulig konveteringsoptimering. Du kan se det her: https://ratepanel.com/business/prices

Håber mine forslag kan hjælpe dig med at tjene nogle flere penge og en bedre konvetering. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

En video annonce på Facebook kan give rigtig godt og de er tit meget billige i forhold til almindelige annoncer. 

Videoen kunne forklarer omkring Jeres koncept og på den måde sprede budskabet på de sociale medier

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har overvejet en video - den kan jo bruges i mange henseender, så det var en mulighed!

Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)