Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal en logodesigner.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har søgt på nettet og amino freelancer og har ikke kunne rigtig finde mange logo designer kandidater.

Mit bugdet er på 500-700 kr, så alle der tager over dette bedes fravælges ellers så skyd gerne løs med anbefalinger  

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:17

Hej :) 

Det første du burde gøre er, at specificere din vision omkring logoet. Det vil gøre det meget nemmere at arbejde med. Skal det være rundt, firkantet, have tekst osv. Det giver dem som udfører arbejdet, et meget større overblik over, hvorvidt det er noget de kan lave til dig.

Det ville svare til, at gå ind på en bilfabrik og sige, jeg vil gerne have en bil til de og de penge. Det ville jo være øv, at stå med en skoda når man ville have en bmw.  

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:59

Hejsa

Jeg tror ikke du kommer langt med det budget, ihvertfald ikke hvis hvis kvalitet også er en parameter (og det er det vel - ellers spilder du jo bare dine penge). Den billigste pakke på http://99designs.com/ koster dig en små 2.000. Du kan selvfølgelig også prøve på fiver.com, men personligt ville jeg aldrig af mange årsager forsøge at skaffe mig et professionalt design til en 5'er heller ikke selv om det er i Dollars.

//Morten

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 11:05
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:01

Hej
Kan du fortælle lidt mere om hvad det er du gerne vil have?
Jeg kan måske lave det for dig.
Mvh Sacha  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:09

Brug fiverr.com der tusindvis af logo designere (og meget andet) til priser fra $5 og op efter hvad de forskellige designere har af tillægsydelser. Det kan sagtens holdes indenfor dit budget.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06

Jacob Dalgaard:

Brug fiverr.com der tusindvis af logo designere (og meget andet) til priser fra $5 og op efter hvad de forskellige designere har af tillægsydelser. Det kan sagtens holdes indenfor dit budget.

Er det ligesom Designcrowd/99design.com hvor man udbyder sin opgave og får en masse bud fra folk? 

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 15:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bull design er rigtige gode og de laver logo til ca. 500 - 700 kr, har brugt ham flere gange og er fuld tilfreds.

www.bulldesign.dk 

Mvh
Hagbart

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 15:13

Mihammed:
Er det ligesom Designcrowd/99design.com hvor man udbyder sin opgave og får en masse bud fra folk? 

Ikke helt. Du kan godt udbyde opgaver, men som udgangspunkt tager alle 5$ for en opgave.

Dog er der flere, hvor du ved at købe flere gigs (altså flere "5$" opgaver) hos den samme sælger, at du kan få et væsentlig bedre resultat, hurtigere levering mm. Men som Morten også er lidt inde på hænger kvalitet og pris gerne sammen, så betaler du kun 5$, bliver resultatet også gerne efter det. Men hvis du evt. køber flere gigs, kan du godt være heldig at få nogle udemærkede resultater. 

Held og lykke med det :) 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:26

Jeg vil gerne anbefale Getlogo.dk som har lavet et godt resultat til mig. Jeg fik 3 rigtige gode logoer tilsendt, hvorfra jeg kunne vælge eet jeg ville bruge. En klar anbefaling fra min side.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)