Endnu et klasseeksempel på at man aldrig kommer sovende til noget, men hvis man virkelig knokler på, så kan man også komme rigtig langt. Thumbs up til Emma herfra :-)
Kender følelsen - Mine unger - to knægte blev nr 2 i emergansa - DM i rock - og slog i finalen Sabia -
Herligt at være med i den slags - jeg har selv spillet i selveste gamle HitHouse med mit band da det var oppe og køre - og det er så fedt når musik driver en - vover mig ud i et ungdomsbillede af mig selv fra den gang og held og lykke med din datter - hold tag i hende - for der er en lidt vild verden
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Herligt at være med i den slags - jeg har selv spillet i selveste gamle HitHouse med mit band da det var oppe og køre - og det er så fedt når musik driver en - vover mig ud i et ungdomsbillede af mig selv fra den gang og held og lykke med din datter - hold tag i hende - for der er en lidt vild verden
Hvor er det cool John, fedt billede og må være dejligt at tænke tilbage på. Tænk at du har været en rigtig Rock'n Roll'er :-)))