Det er fandme synd at Amino er landet ude på dette sidespor...
Der var en gang hvor man hjalp hinanden og indimellem faldt der noget lort på bordet - Men man blev sgu da ikke ved med at rode rundt i det i forsøget på at kunne få smidt noget af det over på andre!
Det er sådan noget her der får de mere seriøse til stille og roligt at mindske deres aktivitet på Amino.
Kaster man med lort, så er der en overhængende risiko for at man selv får noget på fingrene.
Jeg skal selv til at starte en markedsføringskampagne som er landsdækkende og jeg syntes at mange af de svar i dette indlæg har været brugbare og i hvertfald sikret min egen r.. Så jeg ikke gøre noget ulovligt når jeg skal ud at indstroducere min service for nye virksomheder.
jeg har gjort det sådan at jeg betaler nogle for den online markedsføring, og så har jeg valgt at gå med flayers til virksomheder en by af gangen. Indtil videre har vi fået gennemsnitlig 4 nye kunder dagligt og så er det fantastisk at komme ud og give dem et personligt indtryk af ens egen virksomhed.
intet - du tager bare patent på den på en lidt uhyggelig måde - uanset du mener at - som her MAIL er brevpost (velkommen til 2015) eller i masser af andre tråde. DU defineret sandhed - det har mange andre før dig gjort i deres små huler - men det er jo ikke det samme som at det ER sandhed
Tag nu og slap af og - ja lad os få lukket de tråde som bare ødelægger folks glæde ved amino
Tag nu og slap af og - ja lad os få lukket de tråde som bare ødelægger folks glæde ved amino
Hmm... det forum vi er på hedder Debat,,, og er du ikke glad for debat ... stay out John
Givet at jeg kan vinde over de fleste argumenter - men finder jeg at der er liv og moment i dem... får de lov til at leve, med mig som positiv debattør.