Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop/hjemmeside

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Godaften Amino'er

Jeg sidder og roder med en webshop, som jeg og min partner lancerer snarest. (vi mangler at få godkendt kortbetalinger mm. og kører pre-ordrers via paypal)

Håber I vil tage et kig på den og komme med noget konstruktiv kritik, samt meddele eventuelle fejl og mangler.

Siden: http://bactrack.dk/

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Super fedt hjemmeside, som vigtigst af alt er nemt at finde rundt i - dog savner jeg en video på dansk som fortæller hvordan udstyret fungere.

Ellers ser det super godt ud.

Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen

Jacob Bager

CleverDeal.dk, Ejer

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Det er jeg glad for at du synes :)

Vi har først idag modtaget vores første eksemplar, så det har vi ikke haft mulighed for endnu. Men det er helt klart at foretrække med en dansk beskrivende video :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig lækker side :) 
Anede ikke, at der var et marked for sådan nogle :) - Jeg ville nok bare lade være med at drikke hvis jeg skulle køre :P
Giver god mening at satse på Product, Product, Product & Product, som jo er de nye 4 P'er ;) 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.

Ja, nogle lader helt være at drikke, andre vil gerne kunne drikke - nu kan man så holde fuldstændig styr på drikkeriet.

fx. Ved fodboldkampe mm. drikker mange lidt øl og nogle måske lidt for mange til at kunne køre sikkert hjem - her er det en stor hjælp, da den også udregner hvornår du er ædru igen.

Den kan selvfølgelig også være til stor nytte andre steder :)

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I skulle overveje jeres priser, da man kan købe præcis samme produkt på producentens egen side for under det halve :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne er ikke fastlagt endnu. Men ja, du kan købe den i USA dog skal du betale fragt + told derfra. Derudover får du problemer med garanti mm.

Har ikke selv tjekket, men regner ikke med de overhovedet sender til Danmark.

Har selv lige tjekket deres shop, den "plejede" at stå til 200$ og ikke 100$. Kan kun forestille mig at det er en kampagne. Amazon sælger også pt. for 130$ og normal pris som 200$.

Men takker - hører også gerne din mening om hjemmesiden :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

flot siden du har fået lavet 

cvr nummer hele siden igennem fodnoten , jeg tjekker altid først og siden har cvr nummer før køber vare et sted så frem med det

jeg ville lave de social logoer i sine det ser flottere ud 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback Mikael. Det tjekker oftest også selv.

Kan godt være vi lige skulle tilføje det i footeren - selvom det er at finde i bunden og det er trodsalt "one-page" designet side. Men det kan sagtens være en god idé alligevel.

Skal vi gøre de sociale logoer større eller smide dem i siden?? - de skal måske være lidt større faktisk :D

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg synes det er en super god hjemmeside - overskuelig og informativ.

Fanerne fungerer dog ikke så godt når man scroller ned på siden. De går ned under den grå bar og burde være fast oppe i den grå bar. De er i hvid og det giver nogle problemer med at læse det når man scroller ned.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)