Vi har lavet en ny biograf, hvor man kan leje en seng, i stedet for sæder. Vi ville hører havd i synes om ideen, og evt. hvad der er godt eller dårligt - og om i selv ville benytte den.
Vi ville også hører om nogen evt. ville kigge på vores forretningsplan :)
Hvis i har nogle ideer til fremlæggelse af projektet (udsmykning af stand), kunne det være fedt! vi har en 1x1 meters stand med 2 vægge på 2,5m højde - fremlæggelsen er en powerpoint på computer. :)
hvor mange billetter skal i sælge pr forestilling for at dække de faste og variable omkostninger i jeres biograf? er der avance tilbage til jer selv så i kan få løn når nu senge optager meget mere plads og i ikke kan sælge ligeså mange billetter som med stole?
tror jeg ville falde i søvn hvis jeg lå ned og så film i mørke :)
Er det et rigtigt projekt?? :) Som i allerede har lanceret? For ideen som innovation er udmærket og kan sagtens behandles - Har selv Innovation & Markedsføring på Uni lige pt.. Men om det lige er noget folk vil købe tvivler jeg umiddelbart på :) - Der skal i ud og undersøge behovet ;) - Hvem har et behov for at ligge ned og se film? :)
Men hvis det blot er som projekt til en eksamen, er det jo en helt anden sag :) - Skal selv til eksamen om 1½ uge :)
Det er ikke et eksamens projekt - men dog tæller det med i vores årskarakter :) Så det er ikke noget rigtigt projekt, om vi har tænkt os at fører ud i livet - det er kun fordi vi skal lave det i skolen ;) Vi har undersøgt behovet via spørgeskemaer, og det ser okay lovende ud - vores lærer vil gerne have at vi bruger ekspert hjælp, men vi ved ikke lige hvordan :D
Vi stillede op til young enterprise i Frederecia og blev nr. 15, vi skal til en ny konkurrence med ideen på fredag, og vil derfor gerne have hjælp, af nogen på et højere niveau end os selv - som kan hjælpe os mod sejer :D
Jeg kan forestille mig at nogle vil leje en seng, hvis der er tale om få senge og mange normale pladser. Men ulempen er at dem på de normale pladser ikke vil se et kærestepar ligge og putte. Og hvis man kun ligger helt uskyldigt, så ser jeg ikke hvorfor man skulle betale for en seng.
Der er en fin mellemting i dag, som er store dobbeltsæder. De findes f.eks. i Falkoner Biografen på Frederiksberg og i Albertslund Bio.
Når jeg vil ligge og se film i en seng, så ser jeg større potentiale i at betale for at se biograf film hjemme i ens egen seng.
Hvis I gerne vil lave noget fedt i en bio, så kunne der laves fede sæder, som f.eks. at sidde i noget, der ligner i bil. Altså som i drive in bio.
Lige som Theis synes jeg umiddelbart det lyder rigeligt intimt. Både hvis jeg skulle ligge i en seng og se film og folk kunne glo, eller hvis jeg var en af de øvrige biografgængere.