Jeg fik med rette en del kritik af min gamle hjemmeside. |
." Jeg giver dig også svaret, såfremt dette kræves"......
Det er der da ikke meget konkurrence i. Og hvad siger udbyderne til at du leverer svaret ?
Jeg fik med rette en del kritik af min gamle hjemmeside. |
." Jeg giver dig også svaret, såfremt dette kræves"...... Det er der da ikke meget konkurrence i. Og hvad siger udbyderne til at du leverer svaret ? |
Det er en konkurrence, fordi det er en lodtrækning - Ikke pga. spørgsmålet. |
Jeg synes det virker som et gennemtænkt design og jeg kan især godt lide, at der er masser af white space. Indholdsmæssigt er den dog lidt tynd, men det er jo noget, som tiden kan gøre noget ved |
Tak for dit svar :) |
Hej Mark, Igen, som jeg har skrevet i din anden tråd - meget bedre design end før. Det eneste jeg tænker over, er din menu i banneret. Den er lige nu lavet sådan som man opsætter menuer på mobil-versioner af websites. Er det med vilje? |
Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.
Hej igen Anton. Og tak for din besked. :) |
alt for lidt tekst det er svært seo optimere et par linjer tekst der skal være lidt guf og unikt tekst på siden husk give billeder titler og tags det kan give lidt i søgemaskinerne |
Hejsa. Det er en fin og overskuelig side. Ikke meget at sætte på den som den ser ud. |