Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Understøtning af Firefox. Råd ønskes.

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan: Du gradbøjer nu i standardernes betydning og hvorvidt man kan bryde dem - En standard er en standard i samme øjeblik du inkludere ting der ikke indgår i standarden er du uden for standarden og er dermed gået på kompromis med standard for at optimere til flest mulige brugere. 

Lad os prøve at forholde os til virkeligheden.

Ca. 85% af brugerne benytter en browser der ikke overholder standarderne.

Omkring 10% af brugerne benytter en browser der overholder standarderne.

Hvilket segment er virksomhederne mon mest interesseret i hvis de skal tvinges til at foretage et valg?

Standarder er en fin ting - Men man bliver nød til at forholde sig til den praktiske virkelighed.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:24

Hør lige engang, kan vi ikke lige komme tilbage til virkeligheden?

Det aktuelle problem viser en side, hvor en del af produktoplysninger ikke kan læses. Det er ikke en "mindre designmæssig variation" vi snakker om her.

Og så mener jeg godt at man gå tilbage og bede om at få det rettet. Formodentlig er det et eller andet sammenfald af omstændigheder (sikkert sammenstød mellem javascipts) som udvikleren ikke har bemærket, da det det kun kan fremmanes på den nævnte måde. Udvikleren er undskyldt, men kun hvis det bliver rettet uden beregning.

- kan vi ikke godt blive enige om at det ville høre ind under almindelig god service og kundepleje?

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 18:54

Jeg kan da godt gøre et forsøg på at træde ind i din virkelighed Wink

Vi er vist flere der har efterlyst denne "fejl". Jeg så aldrig hvad problemet egentlig var. Hos mig var der kun en æstetisk forskel. Og jeg kan ikke få øje på denne "ikke mindre designmæssige variation", som egentlig ikke var det debattens "hede" øjeblikke omhandlede. Det var en debat af mere principiel karakter Ick!

Kan du fortælle mig helt nøjagtigt hvor fejlen kan ses? Og skal jeg bruge en bestemt browser version?

Og jeg kan naturligvis tilslutte mig at en udviklingsfejl skal udbedres for udviklerens regning 100%.

Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:45

Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:49

Netkombi.dk takker for jeres indlæg.

Vi har fundet ud af at med den nyeste version af FF 2.0.0.9 vises alt som det skal, men altså kun i nyeste version?

M.v.h.

L.S.

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 11:35

Håber I finder en god løsning. Og det er naturligvis et problem for leverandøren, hvis der eksempelvis mangler tekst eller lignende i FF før 2.0.0.9.

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)