Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartede rådgivende ingeniørfirma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nystartede rådgivende ingeniørfirma indenfor stål, som mangler kunder, alt har interesse. Vi har store erfaring lige fra gangbro til små maskiner,  både statisk og dynamisk beregner efter DS og EC, såvel som tegninger i 3d.

www.ik-e.dk

ib khater

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:31

Hej Ib,

Må jeg ikke foreslå at I får lavet et visitkort-website, med lidt moderne design og nogle pæne ingeniørrelevante billeder.
Det ville med stor sandsynlighed gøre det nemmere at fastholde folk på jeres website.
Også når du siger I har erfaring med 3D, så ville det være fedt lige at se et pænt website, hvor der måske lå nogle flotte tegninger.

Ikke noget vildt, men hvis man kaster en 3-4.000,- efter en webmand... Så har man alt hvad man har brug for på et visitkort-website :)

Held og lykke med firmaet...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:12

Mange tak, vi har taget rådet til os, og kommet op med en ny hjemmeside. Håber på det fanger bedre vores kunder.

Ib khater

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:18

Hej,

Hvis I ønsker tegneassistance til en attraktiv pris, så er I velkomne hos Relyanz.

Vores webadresse er:

http://www.relyanz.com

Skriv eller send en email for at få et uforpligtende tilbud!

Mvh/Saqib

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:06

Emil Larsen:

Ikke noget vildt, men hvis man kaster en 3-4.000,- efter en webmand... Så har man alt hvad man har brug for på et visitkort-website :)

Synes lige, at jeg vil nævne, at når så hjemmesiden er oppe at køre, så skal I afsætte en god del penge til markedsføring af jeres hjemmeside, helt afhængig af jeres ambitionsniveau.

Venlig hilsen, Christian

Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 08:02

Hej Ib

Et lidt forsinket tillykke med jeres virksomhed - af en eller anden grund er denne tråd først kommet ind på min mail her den 13.12.

Jeg er ikke "prof", hvad angår hjemmesider, men synes i hvert fald, at den nye version er let tilgængelig og overskuelig. For at gøre den mere perfekt vil jeg gerne tilbyde at læse korrektur på teksterne - de er ikke så omfattende, så det vil ikke tage så lang tid og derfor ikke koste så meget.

Er du interesseret, så skriv til mig på susanne @ sprog-og-kontor.dk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)