Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelt regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 44
Fra  Digitalist ApS Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Søger et simpelt regnskabsprogram til mit lille webbureau.

Har i øjeblikket bare et Excel ark med forskellige sider hvor jeg har indtægter, udgifter, over/underskud.

Jeg ønsker noget til svarende, men med kundedatabase, fakturaer etc.

Nogen der kender til sådan noget?

På forhånd tak

Allround webninja hos digitalist.dk og WPBuddy.dk

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:06

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:40

Prøv at se nærmere på SummaSummarum, det er forholdsvis enkelt og billigt at bruge.

Fra Ullerslev
Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:56

Jeg bruger e-conomic http://www.e-conomic.dk og er godt tilfreds med det. Det er web-baseret, så det er tilgængeligt fra hvor du end måtte befinde dig i verden, og i mine øjne nemt at bruge. Prisen er en månedlig leje-ydelse på 149 + moms, hvilket falder godt i min smag. Dog kan jeg forstå på andres indlæg herinde, at de ikke er så begejstrede dels for opbygningen af det, og dels for idéen om den faste månedlige ydelse. Mig passer det nu fint. Du kan oprette en prøve-bruger og prøve systemet af, og se hvad du selv synes.

Summa Summarum, som du allerede er blevet foreslået, er der mange der er rigtigt glade for.

AirBoss (www.airboss.dk) har jeg selv haft til opgave at integrere i en større webshop og må sige, at selvom det ved første øjekast virker meget besværligt, så har det nogle muligheder, man mig bekendt ikke finder i programmer til den pris. Mener det starter ved 6.995,-

Generelt kan de alle sammen hentes gratis i demo-versioner, så du kan danne dig dit eget indtryk af, hvad der virker logisk og nemt for dig. Brug lidt tid på det. ;-)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:59

Du kunne også med fordel se på dette gratis program

www.winfinans.dk

Se efter "Small Busines" - der dog hvisse begrænsninger eks. op til 1500 transaktioner, men når du kommer derover er det ikke så meget der skal betales mener det er 1200,- kr. engangsbeløb!

Bruger det selv er ok og tilgængeligt som en starter!

hilsen john  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 44
Fra  Digitalist ApS Skrevet kl. 17:35

Har tidligere prøver summasumarum... og synes det var lidt for kompliceret til mine krav.. tror jeg vil prøve at kigge på WinFinans og se om det kan bruges.

Tak for hjælpen

Allround webninja hos digitalist.dk og WPBuddy.dk

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:49

Hej

Du skulle prøve at se på SALDI som findes på www.saldi.dk.

SALDI har alle de normale funktioner som et modernet økonomisystem kræver, herunder kunderdatabase med et simpelt CRM system. SALDI kan selvfølgelig også fakturere - holde øje med indtægter/udgifter m.m.

Mvh.

SALDI 

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:37

Jeg bruger Sigma regnskab - et regnskabsprogram, der er bygget på MS access, som du altså skal have for at bruge systemet. Du kan downloade det gratis på nettet og der er en udemærket brugervejledning. Du kan bogføre, styre debitorer og varelager samt momsafregning og andre småting. Der findes en standardkontoplan, du kan bruge, hvis du ikke selv vil bruge tid på det. Jeg er glad for programmet og så er det gratis - men ikke gårligere af den grund.

Hilsen Jakob

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 19:18

Jegkan også anbefale at du tager et ekstra kig på SummaSummarum.

Derudover...... HUSK!!!! Du må IKKE lave dit regnskab i Excel, da der på ingen måder må kunne rettes i bogførte posteringer, som der kan i Excel.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)