Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min hjemmeside for stilren / kedelig?

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Michael.

Du er ikke den første, der nævner det :)

Jeg samler lidt sammen af ting jeg skal ændre, indtil 'den store dag, hvor David ændrer på sin hjemmeside' :)

Tak

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 02:20

Din hjemmeside mangler det vigtigste: CALL TO ACTION Smile

Du skal i gang med konverteringsoptimering, så hjemmesiden bliver til et aktiv i din markedsføring.

Lav også gerne en banner til din signatur i debatten, som folk får lyst til at klikke på.

---

Generelt er der mange unge og ufaglærte på amino, der tilbyder deres ydelser til så lave priser at det er umuligt at konkurrere på prisen alene.

Du skal derfor aktivt gøre noget for at skille dig ud, så folk får lyst til at bestille hos dig og ikke hos den billigste.

Prøv at jagte kunder i debatten i stedet for kun på freelancer. Der er f.eks. mange indlæg hvor folk spørger ind til, hvad andre synes om deres nye hjemmeside, logo m.m. Deltag i disse debatter og ha' lidt screenshots klar til at forklare hvor de bør ....

Alternativt kunne du alliere dig med en sælger og udstyre ham/hende med den nødvendige viden om dit produkt og en brochure til kunderne.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 02:42

Det vigtigste middel nu til dags imod "de unge", som smadrer priserne i bund er: REFERENCER :)

Udfra referencer kan man hurtigt danne sig et godt indtryk - nogle af de unge er trodsalt virkelig dygtige!

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 09:53

Ang om den er for stilren så mener jeg nej. Det harmonerer jo, så vidt jeg kan se, med det design du tilbyder. Og jeg mener ikke du skal have noget "ring til mig nu" med nummer der flasher neon gult (joke). 

Jeg mener toppen på forsiden bør være som på de andre, hvid. Og ikke skifte efter slideren. Det ser lidt kikset ud at når jeg åbner den er 80 procent fra toppen og ned i een (skiftende) farve, og så pludselig en hvid bræmme nedenunder. Hvis toppen der også var hvid vil toppen og bunden indkapsle slideren så at sige. 

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 10:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du spørger om din hjemmeside er for stilren og kedelig, - og svaret er JA!

Det er en klassisk fejl der bliver begået her. Det er møghamrende frustrerende at et gult skilt med rød tusch tiltrækker mere opmærksomhed i butikken, end den lækre skrifttype på præget papir, - men come on - sådan er virkeligheden. Det handler om at sælge. Så kan man kalde det luderagtigt design, - men sælger man sine ydelser for penge er man jo netop det, - en luder.

Det er sådan sat lidt på spidsen, men pointen står ikke til diskussion.

Website;

Rent lavpraktisk nytter det jo ikke noget med den grå skrift på grå baggrund, - her overskygger æstetikken formålet. 

Slideshow har nogle lækre billeder, - men been there done that - så mangler teksten et format der matcher. Du forventer jo vel at en kunde skal købe din ydelse snarere end at lave en Wordpress side selv? Hvorfor? Jeg gætter på, at svaret er at resultatet bliver professionelt. Hvorfor i alverden tager du så ikke din egen medicin, og får en professionel tekstforfatter på?

Lyder som hårde ord, men tro mig: jeg har set mange dygtige kreative mennesker som ikke kommer videre fordi de ikke kan sælge sig selv. At "varerne" burde sælge sig selv. Det gør de aldrig!

Et dt råd fra mig vil være, få noget call to action på den øverste del af siden, så at det også kan ses på en mobilvisning. Måske som første slide.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:18

En virklig flot side, jeg er selv beklædningsdesigner, og ville absolut vælge dig som kunde, hvis jeg skulle ha løst nogle grafiske opgaver. Den er lige mig. Flot og enkelt, og man ser at du kan dit kram :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:47

Jeg vil da gerne anbefale at arbejde sammen med David. Har kun rosende ord at sige om  David.

Det kan være at dine referencer skræmmer den alm. amino bruger ( som mig selv, har ik saa mange penge etc. ), du har jo nogen high end referencer her http://davidchristensen.dk/industriel/ . Jeg var selv lidt "skæmt" for at om jeg nu skulle kontakte dig. Du er jo én som B&O ville kontakte :-)

Hvis man kigger din side igennem og kigger paa den her http://davidchristensen.dk/industriel/udendoers-braendeovn/ og http://davidchristensen.dk/industriel/lampedesign-til-vita/ bliver jeg i tvivl om det er dig som har designet de produkter pga teksten. Og skulle en mulig kunde kigge det her igennem først og finde de to sider her med den tekst kunne det ogsaa godt faa kunden til at smutte igen da det ser lidt suspekt ud.

mvh

anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:27

Ville gerne bruge denne quote her:

If you think good design is expensive, you should look at the cost of bad design.

– Dr. Ralph Speth, CEO Jaguar
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 15:14

Hej allesammen

Tusind tak for jeres feedback - det er så fedt at få! Længe leve Amino.

Jeg mangler helt sikkert en form for 'call to action', som flere skriver. Jeg må prøve at arbejde på noget, som passer med designet af resten af siden - og som også passer til min personlighed, for det synes jeg egentlig er vigtigt at man kan få en fornemmelse af.

Sagen er, at jeg måske i virkeligheden måske er lidt 'sky' og dermed bange for at råbe for meget op, da jeg ikke rigtigt anser mig selv for at være en 'sælgetype'. Istedet har jeg koncentreret mig om at have orden på linierne; - så det bliver et helt lille selvudviklingsprojekt, som skal afspejle sig i hjemmesiden.

Tak til Anders S, for at minde mig om de sider, hvor jeg endnu ikke har skrevet teksten - dem har jeg glemt.

Jeg må prøve at finde på noget.

Endnu en gang tak, alle :)

Mvh David

-

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 15:45

Så, nu har jeg sat et grønt banner på forsiden, hvor jeg opfordrer folk til at ringe og få en spændende snak om design. Grønt, fordi det jo er en 'call-to-action-farve'.

Jeg véd ikke.. Jeg skal lige vænne mig til det.. Hvad synes I? :)

Mvh David

-

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)