Jeg har endelig lavet min hjemmeside i et CMS-system, hvorimod jeg før bare havde en almindelig HTML-side - og jeg er så glad, fordi det letter min (sjældne) opdatering noget.
Jeg synes jeg er nået frem til et ret godt resultat. Jeg har arbejdet meget med mine minimalistiske tendenser som designer. Og jeg har også fået ros før.
Men(!) - er den for simpel? Mangler der noget?
Jeg har været Amino-plus-medlem, men har nu afmeldt mig, fordi jeg simpelthen ikke fik nogen opgaver. Jeg havde ellers håbet noget andet med min nye hjemmeside..
Men, ER den for kedelig? Eller, mangler der noget jeg ikke kan få øje på selv?
Jeg synes din hjemmeside er lige præcis som hjemmesider skal være. Den rene linje fungerer utroligt godt med dine cases og dette giver mig et billede af at du er en (dyr) mand som har styr på sine ting.
Måske du burde tydeliggøre kontaktinfo og at det ikke bare er en showcase-hjemmeside men faktisk en side du håber at få salg igennem?
Det var lige et par ting fra min side - håber det giver stof til eftertanke :-)
Jamen hvis du ikke er dyr, så ville jeg, hvis muligt, prøve at angive et prisniveau for dine ydelser, medmindre du føler at det begrænser dig i forhold til hvis du nu kan hjælpe virksomheder og private med 100 forskellige ting og derfor ikke kan prisangive dem alle.
Et tydeligere element på siden, end den lille email i bunden, tror jeg ville være fordelagtigt, ja :-)
Jeg skriver under min profil, i afsnittet 'Økonomi, at jeg som tommelfingerregel tager 450.- kr. i timen (ex. moms) - men, at man kan aftale et budget fra opgave til opgave.
Jeg er ikke meget for at skrive en egentlig prisliste, da jeg synes det vil begrænse mine kreative tendenser - agtigt.. Altså, hvis en hjemmeside koster, lad os sige, 4000.- - så vil jeg blive målt med alle dem, der laver en hjemmeside til halvdelen - og IKKE på dét jeg egentlig synes er vigtigt for, at en hjemmeside er 'smuk' og fungerer i både æstetisk og praktisk forstand.
Er der mon nogen, som vil sætte pris på, at også begrebet æstetik kan være med til at sælge varer og promovere et koncept? Det lyder ikke helt sådan, her på Amino, desværre..
Jeg synes at din side er rigtig fed. Design er brugervenlighed spiller rigtig godt sammen! Dog synes jeg også at kontaktinfo skal være mere synligt. Evt. lav en "kontakt"-tab i menuen. I forhold til priser synes jeg også at din timepris bør være mere tydelig. Det synes jeg personligt er en god ting at have synliggjort inden jeg tager kontakt til en virksomhed.