Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min hjemmeside for stilren / kedelig?

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har endelig lavet min hjemmeside i et CMS-system, hvorimod jeg før bare havde en almindelig HTML-side - og jeg er så glad, fordi det letter min (sjældne) opdatering noget.

Jeg synes jeg er nået frem til et ret godt resultat. Jeg har arbejdet meget med mine minimalistiske tendenser som designer. Og jeg har også fået ros før.

Men(!) - er den for simpel? Mangler der noget?

Jeg har været Amino-plus-medlem, men har nu afmeldt mig, fordi jeg simpelthen ikke fik nogen opgaver. Jeg havde ellers håbet noget andet med min nye hjemmeside..

Men, ER den for kedelig? Eller, mangler der noget jeg ikke kan få øje på selv?

Jeg vil sætte pris på evaluering.

Kh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37

Hej David

Jeg synes din hjemmeside er lige præcis som hjemmesider skal være. Den rene linje fungerer utroligt godt med dine cases og dette giver mig et billede af at du er en (dyr) mand som har styr på sine ting.

Måske du burde tydeliggøre kontaktinfo og at det ikke bare er en showcase-hjemmeside men faktisk en side du håber at få salg igennem?

Det var lige et par ting fra min side - håber det giver stof til eftertanke :-)

Mvh Lasse Ravn

YoobaoDanmark.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 00:42

Hej Lasse.

Tak for info.

Jeg er netop ikke dyr - men det handler om at lave værdigfuldt/værditilførende design(!)

Og, tak - måske bør jeg smække et skilt op: "Hallo - ring hvis du vil snakke" -agtigt :)

Tak.

Mvh David
-

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51

Hej igen David

Jamen hvis du ikke er dyr, så ville jeg, hvis muligt, prøve at angive et prisniveau for dine ydelser, medmindre du føler at det begrænser dig i forhold til hvis du nu kan hjælpe virksomheder og private med 100 forskellige ting og derfor ikke kan prisangive dem alle.

Et tydeligere element på siden, end den lille email i bunden, tror jeg ville være fordelagtigt, ja :-)

Mvh Lasse Ravn 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 00:59

Hej Lasse

Jeg skriver under min profil, i afsnittet 'Økonomi, at jeg som tommelfingerregel tager 450.- kr. i timen (ex. moms) - men, at man kan aftale et budget fra opgave til opgave.

Jeg er ikke meget for at skrive en egentlig prisliste, da jeg synes det vil begrænse mine kreative tendenser - agtigt.. Altså, hvis en hjemmeside koster, lad os sige, 4000.- - så vil jeg blive målt med alle dem, der laver en hjemmeside til halvdelen - og IKKE på dét jeg egentlig synes er vigtigt for, at en hjemmeside er 'smuk' og fungerer i både æstetisk og praktisk forstand.

Jeg håber du forstår mit dilemma :)

Kh David

-

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 01:06

Med andre ord - jeg tror mit dillema er:

Jeg tænker: æstetik/funktion som vigtigt

Kunden tænker: funktion/pris som vigtigt.

Er der mon nogen, som vil sætte pris på, at også begrebet æstetik kan være med til at sælge varer og promovere et koncept? Det lyder ikke helt sådan, her på Amino, desværre..

Derfor af samme grund, har jeg også oprettet en post mht. dét at være Amino-Plus-profil: http://www.amino.dk/forums/t/245413.aspx#1577782

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 01:11

(jeg kunne ikke skrive videre på forgående post, efter jeg havde indsat et link)

..altså - jeg gør mig umage med at prøve at være en god designer, så folk kan få godt design, så de bedre kan sælge deres produkter.

- Men, jeg kan simpelthen ikke finde ud af at sælge mit eget produkt - design - og derfor er jeg lidt perplex og vil gerne høre andres mening :)

Undskyld - det er måske en stor snak, men det vil være rart at høre nogle meninger og idéer om hvad man skal stille op som designer.

Kh David

-

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 01:24

Hej David, 

Jeg synes at din side er rigtig fed. Design er brugervenlighed spiller rigtig godt sammen! Dog synes jeg også at kontaktinfo skal være mere synligt. Evt. lav en "kontakt"-tab i menuen. I forhold til priser synes jeg også at din timepris bør være mere tydelig. Det synes jeg personligt er en god ting at have synliggjort inden jeg tager kontakt til en virksomhed

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 01:27

Tak, Tobias

Det er taget til indtægt :)

Tak

Hilsen David

-

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 01:38

Umiddelbart pæn og simpel side. Der er godt opstillet - let og overskueligt.

Jeg mener bestemt du skal tage et kig på farve valget. Specielt teksten, jeg skal knibe øjnene sammen flere steder, for at kunne læse det.

Det står med en lys-grå farve på en lys-grå baggrund. Det virker ikke så godt - evt. gør den en tand større også.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)