Er i gang med at lede efter det rette wordpress theme til frisør hjemmeside. Synes det er meget svært at vælge den rette da udvalget er mega stort.
Må meget gerne være et gratis theme men gør heller ikke noget hvis der skal betales et mindre beløb, skal være relativt let at arbejde med og gerne med theme builder, da jeg ikke er Expert. skal samtidig være responsive
Håber på nogle gode forslag der kan gøre valget lettere
Tak for linkene jonathan, dem vil jeg kigge nærmere på. Ville dog være fedt hvis der var nogle der kunne anbefale temaer i selv har arbejdet med som kunne bruges
Er i gang med at lede efter det rette wordpress theme til frisør hjemmeside. Synes det er meget svært at vælge den rette da udvalget er mega stort.
Må meget gerne være et gratis theme men gør heller ikke noget hvis der skal betales et mindre beløb, skal være relativt let at arbejde med og gerne med theme builder, da jeg ikke er Expert. skal samtidig være responsive
Håber på nogle gode forslag der kan gøre valget lettere
på forhånd tak for hjælpen
Hej Kim
Hvis du ikke er så bekvemt med WordPress udvikling, vil jeg anbefale dig at finde et theme der understøtter Visuel Composer. Det er et GENIALT værktøj til at opsætte indhold i content.
Når du nævner ordet gratis, så ville jeg nok starte på en anden måde end wordpress, hosting, temaer osv. Det gør dig ikke fokuseret omkring hvad der er vigtigt for dine kunder. Jeg kunne anbefale dig at have fokus på CONTENT i stedet for TEKNIK. F:eks. så planlæg at opret en flot video til youtube, opret en facebook og få likes til den, her kan du poste specieltilbud på kampagnepriser eller produkter. Nu ved jeg ikke lige om du er i tæt befolket område eller hvordan, men der kunne godt være mange som leder efter frisør den vej. Desuden så få GOOGLE structured data på plads, evt. via en GOOGLE+ konto. Du kan samle det hele gratis på iflowr.com eller tumblr hvor du også kan sætte et domæne navn på.
mange tak for jeres gode forslag og ideer. Vil også oprette facebook samt g+ som ligesom hjemmesiden vil blive en vigtig måde at nå nye og gamle kunder . hjemmesiden skal indeholde online booking , åbningstider og galleri og er efter min vurdering vigtig.