Jeg er typen der får 1000 ideer og sjældent fører dem ud i livet da jeg tit finder en for stor udfordring.
Men nu tror jeg endelig at den er der!
Jeg skal bruge et site - gerne i wordpress hvis det kan lade sig gøre. Det skal være et konkurrencesite hvor man klikker på produktet som man kan vinde og så skal der poppe et vindue op med indtastning af navn og adresse og mail. Dernæst skal man trykke på en næste knap hvor man skal trykke alder og vælge nogen interesser udfra en liste og en accept box på at man må kontakte personen med reklamemateriale via mail.
Der skal så være noget administration bagom hvor jeg kan holde styr på konkurrencerne og en database hvor alle mailsadresser bliver lageret og hvor jeg kan sortere i alder og interesser.
God idé at forfølge én af idéerne, i stedet for at gå fra idé til idé. Et problem mange iværksættertype har :-)
Vi vil meget gerne være behjælpelige med udarbejdelsen af dit projekt. Ud fra det du beskriver der, lyder det som om at en WordPress løsning vil kunne klare omfanget. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med dine kontaktinformationer. Så kan vi tage en uforpligtende dialog.
Hivs det er noget du har tid selv at lave, kan det gøres for et per 100,- En af steder du kan fik meget hjælp til kode er YouTube, det har jeg selv været glad for, men det er desværre på engelsk, ellers et godt sted at søge for koder.
Tak for tippet! Det kunne godt være en idé men appen skal jeg nok have hjælp til - men det er jo noget som kan bygges på hen af vejen. Tror du der findes templates til dette eller hvad kan man søge på?
Er det Simon eller mig du spørge ? Hvis det er mig, er der flere på denne side, så du kan tage fat i med hensyn til at køre (Simon er en, og har ser min hjemmeside i gemmen, hvilke jeg er glad for)
Og nej jeg har ikke selv set/prøvet det, men som sagdt, hvis du har tid
Så skal du "bare" betale for webdomain og webhosting, her skal du lige være obs på webhosting skal kunne køre php og mysql, der er en del der kun køre ASP.NET, og efter hvad jeg ved kan du ikke køre PHP på sådan en webhosting(webhotel)