Hej alle kære Aminoer, I løbet af det seneste stykke tid har jeg været i gang med at udvikle en platform, som formidler reklamepladser imellem hjemmesider. Formålet med hjemmesiden er, at brugere kan vise reklamer på deres egen hjemmeside, for så at indtjene views på deres egen reklameplads via min platform. Platformen er næsten færdig og jeg regner med at indsætte log ind funktionen fra den 1/1 (hvis alt virker i morgen aften inden alkoholindtagelsen starter). Det jeg godt kunne tænke mig inden er, at høre noget konstruktiv kritik for forsiden, som besøgende lander på. Selve teksten på siden er ikke færdigbehandlet, men opstilling af tekst og info, er emnet jeg godt kunne tænke mig at få responds på. *Tallene for views i december er fiktion, vi har ikke noget sat i gang endnu - pånær på de sider vi tester systemet af på. *Da det er muligt og oprette sig i vores system skal i være opmærksomme på at hvis i tester oprettelse funktionen for en ny bruger, så er det muligt at oprette sig, men man kan ikke logge ind endnu. Her er linket til hjemmesiden. (virkede ikke for mig) - adowlex.com Jeg håber at få noget feedback fra jer! Med venlig hilsen, Jonathan Stoker |
Til den dovne amino er linket: adowlex.com
Hej Jonathan.
Hjemmesiden ser skam fint nok ud selv om den ikke er helt færdig endnu. Konceptet er også udmærket hvis du kan føre den ud i livet :)
En ting du skal huske det er, at tilføje information om dig eller firmaet, hvem er i, hvad i står for osv..
Held og lykke med projektet.