Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik ønskes på forside til nyt koncept

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kære Aminoer,

I løbet af det seneste stykke tid har jeg været i gang med at udvikle en platform, som formidler reklamepladser imellem hjemmesider. Formålet med hjemmesiden er, at brugere kan vise reklamer på deres egen hjemmeside, for så at indtjene views på deres egen reklameplads via min platform. Platformen er næsten færdig og jeg regner med at indsætte log ind funktionen fra den 1/1 (hvis alt virker i morgen aften inden alkoholindtagelsen starter).

Det jeg godt kunne tænke mig inden er, at høre noget konstruktiv kritik for forsiden, som besøgende lander på.

Selve teksten på siden er ikke færdigbehandlet, men opstilling af tekst og info, er emnet jeg godt kunne tænke mig at få responds på.

*Tallene for views i december er fiktion, vi har ikke noget sat i gang endnu - pånær på de sider vi tester systemet af på.

*Da det er muligt og oprette sig i vores system skal i være opmærksomme på at hvis i tester oprettelse funktionen for en ny bruger, så er det muligt at oprette sig, men man kan ikke logge ind endnu.

Her er linket til hjemmesiden. (virkede ikke for mig)

- adowlex.com

Jeg håber at få noget feedback fra jer!

Med venlig hilsen,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:28

Til den dovne amino er linket: adowlex.com

Hej Jonathan.

Hjemmesiden ser skam fint nok ud selv om den ikke er helt færdig endnu. Konceptet er også udmærket hvis du kan føre den ud i livet :)

En ting du skal huske det er, at tilføje information om dig eller firmaet, hvem er i, hvad i står for osv..

Held og lykke med projektet.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 23:38

Hej Alexander,

Fedt! Det er sådanne ting jeg glemmer når jeg sidder og fokusere på kodningen! :)

Tusinde tak og tak for din tid!

Mvh.

Jonathan

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 31. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:26

Alexander R. B | Glad Iværksætter:

En ting du skal huske det er, at tilføje information om dig eller firmaet, hvem er i, hvad i står for osv..

Jeg er enig med ovenstående. Ud over det så syntes jeg hjemmesiden ser meget brugervenligt ud. 

Jeg har oprettet en bruger, da jeg godt kunne tænke mig at se det færdige produkt :)

Godt nyt til dig!

Mvh

Kasper

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 12:40

Fedt!

Vi sender en mail ud til vores brugere når systemet bliver lanceret :)

Mvh.

Jonathan Stoker

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 13:19

menuen er ikke god på en mobiltelefon.

Ideen med konceptet er ellers meget fin. Skal man betale noget for at være med i det?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 14:29

Realkreditkonsulenten:

menuen er ikke god på en mobiltelefon.

Ideen med konceptet er ellers meget fin. Skal man betale noget for at være med i det?

Okay det for jeg kigget på.

Nej det bliver helt gratis at bruge :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)