Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad laver DU for tiden?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Jeg synes det kunne være helt vildt spændende og inspirerende at høre hvad du går og roder med for tiden?

En ny virksomhed i opstartsfasen? Et nyt design til din hjemmeside for at skyde det nye år igang? Eller måske læser du bare en helt vildt spændende bog? Fortæl, fortæl, og lad dig inspirere af andre Aminoer!

Personligt bruger jeg jule"ferien" på at lave hjemmesider til kunder - som altid. MEN jeg er også igang med at udvikle et forretningskoncept - uuuuh Surprise

Godt nytår forresten!

/Nicolaj

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:34

I øjeblikket bruger jeg meget tiden på at tilrettelægge markedsføringsmixet til det nye år. 

Det handler om at gå ind i det nye år med en god mavefornemmelse :-) 

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 22:37

Hej Smile

Jeg sider og prøver at lave udbudsmateriale til en af Amino's freelancere da jeg vil ha lavet et web games færdig.

Og godt nytår til jer alle

Hilsen Nikolaj

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 22:42

Jeg har hele 1.kvartal 15 timet og tilrettelagt og venter bare på at juleferien skal komme til en ende Sad

Sørgeligt men sandt, så jeg har faktisk lidt svært ved at få tiden til at gå. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43

Nikolaj:

Hej Smile

Jeg sider og prøver at lave udbudsmateriale til en af Amino's freelancere da jeg vil ha lavet et web games færdig.

Og godt nytår til jer alle

Hilsen Nikolaj

Et Web game? Lyder spændende! Hvis du mangler noget eller du mener det er noget jeg kunne hjælpe med, er du velkommen til at smide mig en mail :)

/Nicolaj

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:52

Nicolaj Gajhede :
Jeg synes det kunne være helt vildt spændende og inspirerende at høre hvad du går og roder med for tiden?

Søger job. Med dagpengestop om et halvt år, er det ved at blive noget desperat.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg sidder og forbereder nogle indsatser i 1. kvartal 2015, dvs. forbereder nogle præsentationer, materialer, oplæg etc. ifm. møder jeg har i kalenderen.

Og så arbejder jeg også på nogle små udviklingsprojekter, bl.a. nye betalte features, en revidering af mit caching kode og forberedelser ifm. at flytte fra EC2 servere til Elastic Beanstalk servere. Som et lille bi-projekt arbejder jeg lidt på et spin-off projekt baseret på Node.js og Socket.IO, et ret nørdet projekt, men sjovt.

Og så får jeg også lige tid til at bruge lidt tid på at mødes med med guttern til træf, og nogle køreture på sjove veje. Så tiden går såmænd hurtigt Smile

Mvh Carsten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:49

Sidder og skriver guides til en masse nye produkter, research er spændende, mens selve fortfatningen er lidt tør... Men det skal bare gøres!

Ellers retter jeg info sider til, så de er optimeret, som f.eks denne eller denne...

Her er nok at rive i, faktisk lige lovlig meget pt...

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 02:39

Jeg har taget et kursus hos Bigum&Co i digital markedsføring, og har brugt juletiden på at lægge de sidste hænder på kampagner etc. - og så skal vi se om man kan lære en gammel hund nye tricks.

Jeg har store forventninger til 2015, og skulle jeg give et råd til dem der starter op nu, så ville det være - kom i gang.........

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 14:23

Jeg lægger sidste hånd på et nyt koncept som jeg vil lancere i 2015 :) Hvor man dagligt kan vinde et gratis gavekort. 2015 bliver et spændende år :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)