Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amerikansk fodbold udstyr affiliate partner

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er igang med en affiliate side med amerikansk fodbold udstyr og en masse nyheder om amerikansk fodbold. Jeg vil helst fokusere på product feed, til udstyr, men kan ikke rigtig finde nogen, som sælger det på de affiliate netværk jeg er på. Så hvis i kender til nogen må i meget gerne sige til! :)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ring/skriv til de webshops med NFL produkter der allerede annoncerer via Google Adwords og etabler en aftale med dem. Partner-Ads vil være mit bedste bud, men jeg kan ikke sige ,om der er nogle konkrete webshops, der har det , du søger.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hiv fat i Burger fra Outlet :-)

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kontaktoplysinger på ham? :) Jeg har snakket med en der hedder Peter fra Outlet, han skrev bare: " Det er ikke noget vi tilbyder"

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Jeg er ved at lave et startup der tager sig af at kontakte webshops og arrangere affiliate aftaler på vegne af bloggere og content creators som dig.

Skriv evt. til sb@sellsume.com, så kan vi se om vi kan være til gavn for hinanden :-)

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Hvordan er det gået med din side om Amerikansk fodbold. Har du et link til den?

Jeg overvejer selv at starte en side om basketball, så måske du har nogle gode råd.

Mvh. 

Morten

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

sportsfanfare.com  de er hos cj.com

hilsen

samer

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

morruu:

Hej Victor,

Hvordan er det gået med din side om Amerikansk fodbold. Har du et link til den?

Jeg overvejer selv at starte en side om basketball, så måske du har nogle gode råd.

Mvh. 

Morten

Hej. 

Projektet er sat lidt på standby, men regner med at arbejde videre når sæsonen starter igen og jeg får mere tid :)

SEO er ikke svært har ikke meget erfaring og har næsten ikke gjort noget men ligger allerede meget godt ratet på Google.

Der kommer dagligt mellem 3-7-8 stykker selvom der ikke rigtig sker så meget.

Selve ideen med siden som er product feed har jeg ikke endnu da jeg har haft svært ved at finde affiliatepartnere, men regner med at bruge Nike de sælger også nogle ting og sådan har lidt ideer til hvordan jeg vil gøre :)

Håber det var svar nok :-) Her er link: http://amerikanskfodboldudstyr.dk/

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Tak for din tilbagemelding. Jeg synes dit projekt lyder spændende. Det jeg går og barsler med er et website om basketball, som jeg laver sammen med min 11-årige søn. Vi er så småt startet op med research omkring artikler og kategorier, så forhåbentlig kan vi inden længe præsentere websitet.

Med venlig hilsen

Morten

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)