Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom og hør IKEA´s erfaringer med chat support til kunderne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

På vegne af Anette Grønning, Knowledge Lab, tillader jeg mig lige, at reklamere for dette arrangement:

Knowledge Lab inviterer til en gratis MasterClass d. 20/11/07 kl. 14-17, Syddansk Universitet i Odense lok. 96 

Overvejer eller tilbyder du allerede dine kunder live support via chat, så er dette arrangement en god anledning til at høre og udveksle erfaringer.

Her er et lille uddrag omkring arrangementet: 

"Som led i en international forretningsstrategi åbnede IKEA Danmark i april 2007 for chat mellem kunder og medarbejdere. Kom og hør IKEAs kommunikationsdirektør Thomas Uhd og IKEAs Contact Center Manager, Per Storm fortælle om dette nye tiltag."

Download pdf om arrangementet 

Kom til Knowledge Lab - hjemmeside

 

 

 

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har alligevel undervisning tirsdag, så jeg er på uni og er endda så heldig at have fri mens det foregår, så jeg kommer :-) tilmelder mig lige på jeres side her engang i morgen.

 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Vil lige hurtigt indskyde, at jeg ikke har noget med arrangementet at gøre, udover at jeg vil hjælpe arrangøren, Annette Grønning, Knowledge Lab med at udbrede kendskabet til denne lille Master Class.

Wink 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg kommer alligevel :-) Man skal aldrig sige nej til ny viden :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)