Hej Jeg ved at der er mange der har spurgt om det nu, men har du overskud til at sende en kopi til mig. rao3@hotmail.com På forhånd tak. Mvh. Gr8
|
Er der andre der kan sende kørebogen til mig?
Er der andre der kan sende kørebogen til mig? |
Hvis det lykkes dig at få arket, vil jeg da meget gerne bede om en kopi :o)
|
Det vil jeg gøre ;) ...... Intet held so far :) |
Jeg har et lille Excel ark her. Der er makro koder i. Tryk på den blå knap og indtast! Ret evt. satser osv under fanen "LIST" Sig til hvis i kan lide det. Gerne hvis der er noget i ikke kan lide! |
Hay Remydk Jeg har netop kigget på den.....Den ser rigtig kool og nem ud. Jeg vil kunne få meget gavn af den. Jeg havde imellem tiden fundet en microsoft kørebog som jeg har rettet lidt til, og ville oplade den her på Amino. Jeg kan desværre ikke lige finde ud af at oploade den regneark, så hvis nogen lige kunne guide mig så vil jeg oploade den her.
Remydk jeg vil dog bruge den du har sendt og du vil høre fra mig såfremt den skal "opgraderes" ;) TAKKER
|
|
den kan jeg ikke lige åbne, men ville meget gerne se |
Hvis du alligevel forærer det væk til alle, kunne du også lægge det på downloadsektionen her på Amino. mvh Hans |
Hej Peter - Revisor. Det gør jeg selvfølgelig GRATIS og for at hjælpe. Giv mig et praj, om du kan bruge det til noget. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn