Hej. Go' jul til jer alle sammen:) Vi oprettede for kort tid siden en webshop, lidt for at se hvordan det er at drive en sådan forretning. Vi er total grønne på området, så mangler nogle der vil tag et hurtigt kig på vores hjemmeside. Hver ærlig og fortæl os hvad der er godt, eller det vigtigste, hvad der skræmmer dig på væk! Produktet vi har valgt at sælge, ved jeg godt der er kæmpe konkurrence på. Det er kun for at få noget erfaring, for ikke at begå for mange fejl når vi vil sælge det rigtige produkt på et tidspunkt. Håber i forstår hvad jeg mener. Sys det kniber lidt med besøgstallet på siden. Mener i det var bedre hvis man valgte at reparer i stedet for kun at sælge delene? Siden er: www.campano.dk Håber på en masse konstruktiv feedback;-) |
Jeg synes shoppen ser fin og overskuelig ud, der er måske ikke så meget pang! og wow! over designet men det behøver der jo ikke nødvendigvis at være, jeg er selv til det mere overskuelige også.. :-)
Interesserer mig ikke rigtig for mobil-produkterne så jeg kan ikke rigtig kommentere på dine priser og beskrivelser, men som du selv er inde på er der knaldhård konkurrence, jeg syntes at der skyder en lille biks med iphone det ene og iphone det andet op på hvert et gadehjørne for tiden, så det er nok svært at bryde igennem til kunderne?
Bruger du annoncering af en art eller hvordan?