Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler besøgende på vores webshop!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Go' jul til jer alle sammen:)

Vi oprettede for kort tid siden en webshop, lidt for at se hvordan det er at drive en sådan forretning.

Vi er total grønne på området, så mangler nogle der vil tag et hurtigt kig på vores hjemmeside. Hver ærlig og fortæl os hvad der er godt, eller det vigtigste, hvad der skræmmer dig på væk!

Produktet vi har valgt at sælge, ved jeg godt der er kæmpe konkurrence på.  Det er kun for at få noget erfaring, for ikke at begå for mange fejl når vi vil sælge det rigtige produkt på et tidspunkt. Håber i forstår hvad jeg mener.

Sys det kniber lidt med besøgstallet på siden.

Mener i det var bedre hvis man valgte at reparer i stedet for kun at sælge delene?

Siden er: www.campano.dk 

Håber på en masse konstruktiv feedback;-)

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes shoppen ser fin og overskuelig ud, der er måske ikke så meget pang! og wow! over designet men det behøver der jo ikke nødvendigvis at være, jeg er selv til det mere overskuelige også.. :-)

Interesserer mig ikke rigtig for mobil-produkterne så jeg kan ikke rigtig kommentere på dine priser og beskrivelser, men som du selv er inde på er der knaldhård konkurrence, jeg syntes at der skyder en lille biks med iphone det ene og iphone det andet op på hvert et gadehjørne for tiden, så det er nok svært at bryde igennem til kunderne?

Bruger du annoncering af en art eller hvordan?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fisker500

Jeg tror simpelthen bare i skal have gang i jeres markedsføring, og måske prøve at fortælle forbrugerne at muligheden for selv at reparere sin telefon, er tilstede. Jeres webshop er overskuelig, simpel og ligetil. Jeg kan godt lide jeres menu med simple punkter, jeres oversigt over betalingsmetoder samt fragt - og kundeserviceoplysninger.

Det eneste kritikpunkt jeg lige kan komme på er måden i stiller produkterne op på, blandt andet på forsiden. Jeg synes nærmere det forvirrer end gavner, at i har forskellige størrelser tekst "inde" i produktbeskrivelserne og i burde måske helt udelade det info i oplyser med den lille tekst og gemme det, til brugeren trykker på produktet. Hvis det er fordi i ønsker at fange brugerens opmærksomhed mest muligt, kunne i eventuelt forstørre det og skabe lidt mere plads og dermed overblik.

Jo! og så synes jeg også i skal have oplysningen omkring fragtpriser og kundeservice flyttet op i toppen af siden, så det også er noget kunden lægger mærke til som det allerførste.

Håber det kunne bruges :-)

Mvh Lasse Ravn 

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser du tilbyder levering 1-3 dage, en mulighed er jo at slå hårdt på hurtig levering ala "ordrer modtaget inden kl. 14 leveres næste dag" så kan man i hvert fald tilbyde noget merværdi i forhold til 2-4 ugers leveringstid fra kina på ebay og lignende, og måske vinde noget den vej?

Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar!

Ja regner heller ikke med at skulle blive fed på denne webshop, kun en masse erfaringer rigere:-)

Bruger google, men det er en dyr løsning, har overvejet at skulle igang med at bruge facebook.

Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar!

Vil prøve at arbejde med dine forslag til ændringer:)

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 367
Fra  Anton Hoelstad ApS - Google Ads ekspert & AdWords specialist Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig meget over hvor jeres footer er henne? Normalt ville der her være en masse troværdighedsinformation som telefonnummer, links til "Om os", "Kontakt" etc., logoer med betalingsmuligheder, TrustPilot, sociale profiler etc. Det synes jeg virkelig mangler. Det virker helt tomt i bunden. 

Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er først og fremmest dine salgstal der er interessante, samt hvordan disse salg af tilvejebragt. Bliver nogle af jeres nuværende besøg til kunder?

1) Hvis i appellere til private, selv skal skifte delene, så burde i inkludere nogle video tutorials. Umiddelbart virker besparelsen dog til at overse. Mobildoktoren skifter en 5C skærm for 1100 DKK og en ny koster 799 DKK ved jer?

2) Jeg skifter selv mine dele, når de går i stykker. Jeg kan finde en iPhone 5C skærm for et par hundred på eBay, hvor leveringstiden naturligvis er væsentligt længere. Jeg er godt klar over, at det reservedele jeg finder der, ikke afspejler den bedste kvalitet, men det har fungeret upåklageligt. Og jeg tror sådan er det netop med det her; enten fungere det ellers før det ikke. De prismæssige propertioner gør, at jeg VIRKELIG skal overbevises om, at jeres dele er det eneste rigtige.

For mig er der ikke rigtig noget incitament til at købe delene ved jer. Og jeg tror, at dem der selv skifter dele på deres telefoner, heller ikke er skræmte af, at skulle handle på eBay. 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Helt overordnet synes jeg egentlig at jeres webshop er fin og overskuelig, men hvis jeg skal komme med lidt konstruktiv kritik:

1. Få styr på jeres sidetitles og meta descriptions, så de lokker brugerne fra Google ind på jeres site. En titel som "Campano Logo" får I ingen besøg ud af :)
https://www.google.dk/search?q=site:campano.dk

2. Når I nu har valgt et navn som på ingen måde signalerer "reservedele til mobiltelefoner", så vil jeg foreslå at I får lavet et logo som på en eller anden måde afspejler jeres ydelse, og også meget gerne med en tag-line a la "Tilbehør og reservedele til iPhones og iPads".


3. Når man er inde på en produktside, så står prisen på produktet med meget lys skrift. Det gør den meget nem at overse. Og selvom I ikke er de billigste, så vil brugerne altså gerne vide hvad produktet koster :)


4. I venstre spalte står der at fragtprisen altid er 25,- kr, men når jeg putter et produkt i kurven, så står der at forsendelsesgebyret er 0,-.
Jeg vil forresten foreslå at omdøbe forsendelsesgebyr til fragt, forsendelse, fragtpris el.lign.


Held og lykke med projektet.


/Mathias Hoffmann


Side 1 ud af 1 (9 indlæg)