Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deling af Youtube abonnementer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg bruger youtube meget, og tænker at det gør mange af jer herinde også. Mit eneste problem med youtube er at der er så meget lort, og en simpel søgning på google på "best seo youtube channels" føre sjældent til resultater der ikke er blevet betalt af en eller part for at ligge nummer 1 på sidens liste.

Så jeg tænkte at vi sammen, her, kunne dele vores subscription med hinanden og fortælle hvorfor vi følger dem. Jeg vil selvfølgelig starte selv, med nogle inden for tech og business da det er der jeg bevæger mig til dagligt.

Business:

Derek Halpern - Han skriver på sin youtube side at han arbejder indenfor psykologi, markedføring og menneskelig opførelse. Jeg kan godt lide hans tilgang til markedsføring.
Entrepreneur - Den behøver vidst ikke at blive præsenteret. Korte faktafilm, nogle gode, andre knap så gode.
Google+ Your Business - Når google ændre i deres algoritmer eller blot generelt, plejer de at være gode til poste det her 
Martin Thorborg - Jeg ser mange af hans videoer og synes at de er gode til at få en ned på jorden igen. Andre gange op i det røde felt
Thomas Bigum - Jeg er ikke stor fan, men ville nævne ham alligevel, da andre måske finder hans videoer interessante, omkring markedsføring.

Jeg læser som regel mine technyheder på nettet, men til opgaver i mit arbejde hvor jeg har brug for visuel præsentation, så har jeg tre youtube kanaler jeg kun kan anbefale hvis man interessere sig for it

LinusTechTips - En canadier med lidt over en million subs. Har fulgt mange tech kanler, men ingen har leveret så korrekte informationer som denne. Når de f.eks. laver review af Intel's nyest cpu, eller nvidea's nyeste grafikkort, bliver de testet i hoved og røv. De har guides fra hvordan du sætter en NAS server op i din virksomhed til hvad for et usb-stik der bedst. Kan kun anbefales.
Techquickie - Som navnet antyder, er det en kanal med en masse korte videoer om hvad f.eks. en CPU er, hvad AMOLED betyder, hvorfor står https i din browser osv. osv. Selv en nørd med 15 års computer erfaring, kan lære noget derfra. Det er samme ejer som den overnævnte, hvilket kun holder troværdigheden.
Unbox Therapy - Kan i huske ham med bend testen af iphone? Det er var Unbox Therapy. Han unboxer det nyest tech og tester det. Mest mobiler og tablets.

Håber du vil dele dine, så vi alle kan blive klogere!

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for mention. Lidt ærgerlig over ikke at have dig som stor fan, men så kan jeg varme mig over at være sluppet med ind på listen. Det var dejligt, tak :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, :D godt svar. men du skal ikke ærgre dig, jeg er ikke stor fan af meget. og du glemte vidst at nævne din egen liste Thomas? ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)