|
Super fedt, at se at der kommer flere i markedet for forbruger ratings. Umildbart har jeg selv gjort mig en masse tanker om emnet, som jeg gerne vil dele med jer. Det bliver lidt lige på og kontant, men det er jo også i min erfaring den bedste måde, at få kritik på når det gælder iværksætteri. Jeg tror ikke på RatePanel som den ser ud i dag, af den simple årsag at der ikke er noget der tyder på, at I har forstået hvad det er TrustPilot sælger. Den varer TrustPilot har, er at de har et site som en masse forbrugere checker inden, at de foretager en handel i en webshop. Pga. det store antal brugere, bekymre de fleste webshop ejere sig om hvad der står på Trustpilot, og det de betaler for værktøjerne til at påvirke. Den vare har I ikke, fordi RatePanel ikke har nogle brugere, og derfor er et abonnement hos jer, efter min bedste overbevisning ingenting værd. Så nu er spørgsmålet hvordan bliver I det site som forbrugerne checker inden de handler. Her kunne et svar være at det var det site med der havde de bedste mest retvisende ratings! Hvis man ser på tråden, er der flere som skriver at de håber I bliver bedre til at håndterer falske anmeldelser end TrustPilot, så det kunne være et sted at starte. Jeg tror det kræver meget arbejde og hen ad vejen nok også en del kapital, at bare komme i nærheden af TrustPilot. Det var mine 5 cents, håber I kan bruge dem, og så selvom det er skrevet meget direkte skrevet. |
Rigtig pæn side, køre super godt.
10/10 her fra... :)
Bliv gratis medlem