Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot konkurrent er nu igang - Kig her

Side 6 ud af 15 (142 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Coolkondom.dk Skrevet kl. 17:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt!

glæder mig utrolig meget til at følge jeres projekt og se om i kan tage kampen op imod trustpilot :-)

Med venlig hilsen 

Michael 

Ung iværksætter med shoppen der sælger kondomer 

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 17:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig.

Der kommer som sagt en gratis version/ en prøveperiode indenfor de næste par uger, så man kan teste funktionerne i 30 dage.

Men ellers så er 387,- ex moms. ikke en formue, selv for ny opstartede. Men jeg forstår dig bestemt godt :).

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 17:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Mange tak, det er jeg super glad for at høre! :)


Mvh

Mark

Fra Fredericia
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 39
Fra  ByPassion Skrevet kl. 18:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Først, fantastisk med konkurrence på området, det trænger vi til.

Dernæst. - 387,- er ikke en formue nej, men derfor kan det sagtens være for dyrt!

Den vare i har nu er jo ikke eksisterende. - Det man køber ved trustpilot er jo anmeldelser et sted kuderne har tillid til. Og uanset hvad vi herinde mener om Trustpilot, så HAR mange kunder tillid til dem, og bruger dem aktivt i valg af leverandør.

Derfor, hvad vil i gøre for at få den samme tillid kun forbrugerene?

Sites hvor anmeldelser kan placeres er der jo masser af!

Lige nu er i ukendte, og der er derfor ingen gevinst hos forbrugerene i at have en god rating hos jer, for 'hvem er i?' - Derfor er 387,- ikke en herregård, men det er ALT for dyrt for den vare i har lige nu!

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget interessant :) Er der mange kunder tilknyttet allerede så?

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

Så er vi nok helt uenige i hvad der er for dyrt. Og det er også helt okay.

Og vores service er bestemt ikke eksisterende. Jeg beklager, men jeg forstår ikke helt hvordan du kan konkludere det, eftersom vi har samme services som konkurrenten.

Jeg er også en smule uenig i at der findes massere af danske sider som vores, men fred være med det.

Carsten, igen er jeg uenig i at der ingen gevinst er ved at have en god rating hos os, eftersom at kunderne er ligeglade om de 100 gode anmeldelser er hos RatePanel eller Trustpilot. De ser efter forbrugeranmeldelser af virksomheden, og det er præcist det de får igenem os. 


Vi har hele tiden været klar over at alle ikke er vilde med vores service fra dag 1, men hvis vi siger at 9 ud af 10 er vilde med produktet, så er vi slet ikke ved siden af indtil videre, og det er langt mere end hvad vi havde forventet fra lanceringen, så vi er endeligt utroligt godt tilfreds indtil videre :)

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Tom Frank,

Vi er igang med at sætte en god slat op, og der kommer en masse henvendelser p.t. Så inden længe begynder der at ske en masse. Vi har ihvertfald fået noget at se til.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

RatePanel.dk:
Og vores service er bestemt ikke eksisterende.

Jeg sagde ikke jeres service, den kender jeg jo ikke. Jeg sagde jeres vare. - Hvis ikke i er kendte af forbrugerene, så er i bare endnu en side på nettet.

RatePanel.dk:
Jeg beklager, men jeg forstår ikke helt hvordan du kan konkludere det, eftersom vi har samme services som konkurrenten.

Men absolut ikke samme tillid blandt forbrugerene! - Og DET er DET der er varen, ikke det at man kan vise nogle stjerner eller hjerter.

RatePanel.dk:
Jeg er også en smule uenig i at der findes massere af danske sider som vores, men fred være med det.

Jeg sagde ikke danske! - Men jeg mener i hvert fald der et et andet dansk site, noget hvor logoet ligner et våbenskjold... Kan ikke huske navnet.

RatePanel.dk:
Carsten, igen er jeg uenig i at der ingen gevinst er ved at have en god rating hos os, eftersom at kunderne er ligeglade om de 100 gode anmeldelser er hos RatePanel eller Trustpilot. De ser efter forbrugeranmeldelser af virksomheden, og det er præcist det de får igenem os. 

Det betyder rigtig meget HVOR man læser om en anden virksomhed. - Så er der ikke en klar forståelse blandt forbrugerne om, at man kan have tillid til jer, så vægter anmeldelser hos jer meget mindre end anmeldelser hos konkurrenten.

RatePanel.dk:
Vi har hele tiden været klar over at alle ikke er vilde med vores service fra dag 1, men hvis vi siger at 9 ud af 10 er vilde med produktet, så er vi slet ikke ved siden af indtil videre, og det er langt mere end hvad vi havde forventet fra lanceringen, så vi er endeligt utroligt godt tilfreds indtil videre :)

Du misser stadig pointen. I er i den situation, at det er ret ligegyldigt (nej, selvfølgelig ikek helt) om jeres kunder er vilde med jer. Det der er vigtigt er, at jeres kunders kunder er vilde med jer, og tror på det der står på sitet. Har tillid til, at i kan garantere at anmeldelserne ikke er skrevet af virksomhedsejerne selv o.s.v. - Når DEN tillid er opbygget har i et produkt at sælge.

Prisen: 100.000 er ikke dyrt for en vare der skaber en mer-fortjeneste på 200.000 - Men hvilke undersøgelser har i der bekræfter, at i skaber en mer-fortjeneste på MINDST 387,- kr? - Hvis ikke i kan bevise at det tilfører forretningen værdi at købe jeres produkt, så er jeres produkt fordyrt, uanset hvad det er og hvad det koster!

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilliden til vores site kommer ikke fra den ene dag til den anden, sådan er det jo med vores forretning, som med alle andre forretninger. Det tager tid at opbygge, og det er ikke anderledes fra en ny webshop som sælger t-shirts eller ure. 

Pointen i det du skriver har jeg skam forstået fuldstændig. Men jeg er ikke enig i din pointe. Når du kan se 100 kunder som logger ind med facebook, så man kan se at det ikke bare er virksomheds ejeren der har lavet disse anmeldelser, så viser det at der er rigtige mennesker bag skærmen, og dette giver tillid som kan hjælpe en forretning med at øge konverteringen, og støtte tilliden til websitet.


Når vores service koster 387,- for 3 måneder, så betyder det at for en virksomhed, så skal den troværdighed de får ved brug af vores service, kun generere et enkelt salg på 3 måneder for at tjene sig hjem igen. Og dette kan sagtens betale sig for de fleste virksomheder. Så derfor er vi slet ikke i tvivl om at vores produkt er uhyre billigt, og er en god investering. Især når man ikke har 9600,- om året til at betale konkurrenten, hvilket de færreste små og ny opstartede virksomheder har.

Side 6 ud af 15 (142 indlæg)