Til orientering er der et strategisk samarbejde mellem de 4 nævte "forretninger" på hvidevarer-området ;-) Derfor er shops mere eller mindre indetitiske. |
Man kan prøve Trustpilot gratis.
Kan man det hos jer?
Til orientering er der et strategisk samarbejde mellem de 4 nævte "forretninger" på hvidevarer-området ;-) Derfor er shops mere eller mindre indetitiske. |
Man kan prøve Trustpilot gratis. Kan man det hos jer? |
Hej Rasmus, Vi arbejder på en gratis version lige p.t. og den vil komme inden længe. Men ellers, så er 387,- ex moms, jo også nærmest en foræring for små tre måneder :). Mvh Mark |
Hej Mark. Så venter jeg til der kommer en gratis version. Hvordan kan man lave en anmeldelse, af et firma som ikke er på jeres side? |
Du kan bare skrive en hjemmesides webadresse. Eks: www.google.dk - Så kan du lave en anmeldelse af google. Bare for at lave et eksempel :) Mvh Mark |
Hmm sært. Det virker ikke på Nem-Ejendomsmægler.dk Er det mig der laver en fejl? |
Hej |
Rasmus Andersen Det er fordi at der er bindestreg i domænet. Det er for at sikre at der ikke kommer dobbelt domæner. Vi kigger lige på det. |
Anders S Det er noget der kommer med tiden. Folk gør det ikke fra starten, men det er noget der kommer løbende, når websites er begyndt at benytte vores service. Mvh Mark |
Hej Det ser spændende ud. Glæder mig til at se om I kan udfordre Trustpilot. Men det er vigtigt at I får en gratis mulighed op at køre. Jeg ville personligt ikke starte med at bruge en service, der kostede penge, hvor jeg ikke havde mulighed for at finde ud, om det reelt var noget for mig. Held og lykke. De bedste hilsner Mads |
Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.