Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot konkurrent er nu igang - Kig her

Side 3 ud af 15 (142 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj,

Tak for dit feedback.

Jeg syntes bestemt ikke du er en ''fagidiot''. Det er for det meste en god evne at have, at være eftertænksom, en evne som ikke mange besider :).

Vi vil da lige genoverveje teksten, hvem ved. Måske der kommer noget der er mere fangende.

Hvis du vil have et tilbud, så kan du evt. lige smide mig dit domæne og din mail på mt@ratepanel.com - Så kan vi da forsætte der? 

Mvh

Mark

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hagbart:
Gad vide hvad din chef hos ebay siger til at du sviner et firma til som de sikkert har et samarbejde med? hvis ikke de har, er det bestemt ikke god stil at du sviner et firma til i det firma du er ansat i ( ebay ) Det kan være fyrrings grund, det er set mange gange før.

Så du mener altså at han skal censurere sine meninger efter hvor han er ansat henne ?. Hvor længe har du boet i Danmark ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 12:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste nyopstartede virksomheder er det billige alternativ i begyndelsen - det er de nødt til at være (og det kan de ikke blive ved med!!). Det er ikke længe siden at man har hørt at trustpilot kæmper med underskud.

Hvor adskiller i jer i forhold til trustpilot? Det ligner jo en fuldstændig kopi - fra struktur og helt ned til teksterne! Selv jeres betingelser og vilkår er bare en omskrivning af trustpilot's.

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi forsætter med at være billige og holde prisen i bund, det er ikke blot i opstartsfasen vi gør det.

Vi adskiller os på mange punkter. Vi tilbyder for det første 500 mails i vores pakke, hvor trustpilot tilbyder 300.

Vores adminpanel, er fuldstændigt kodet fra bunden, og kan slet ikke sammenlignes. Vi udvikler konstant på nye tiltag som gavner kunderne.

Men her er det vigtigt, at vi laver vores billigt, da vi henvender os til de mindre og mellemstore virksomheder, og det er det hele vores forretnings model går ud på, kort fortalt.

Vi er selv iværksættere, der går meget op i at hjælpe andre iværksætter, og ja, vi vil naturligvis også være nød til at tjene på det. Men vi syntes selv, at vores pris er mere rimelig, og det håber jeg at folk er enige i.

Tak for dit feedback dkchokk

Mvh

Mark

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja det skal han, når man skriver i sit firma, med deres email,logo eller hvad ved jeg, så skal man optræde prof.

hvis jeg havde et firma og en ansat svinende gud og hver mand til med vores email oplyst, så kunne du bande på at han kom til samtale. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tillykke med lanceringen. Jeg er meget på linje med andre, som siger I lægger jer alt, alt for tæt op af Trustpilot. Det er meget muligt, at I selv har kodet det hele fra bunden osv. osv. - men ærligt talt, det er ligemeget. Kopierer I konceptet, udseendet, funktionerne osv. fra Trustpilot, er de store nok til, at de begynder at dele høvl ud, anført af deres advokater. Så pas på, og sørg for at være originale. Gør det anderledes og udnyt deres svagheder til jeres styrke. I kan ikke vinde over dem, ved at gøre det samme som dem.

Det interessante ift. at tingene er kodet fra bunden, er i virkeligheden jeres algoritme som udregner den samlede score. Jeg har før været ude med riven efter Trustpilot netop pga. udregningen af deres trustscore (http://anderseiler.dk/trustpilot-der-er-noget-galt-med-udregningen-af-trustscore/) og hvorfor jeg mener, at den er helt gal. Har I tænkt jer at være gennemsigtige her, og give indblik i, hvordan det beregnes?

Hvordan forholder I jer til falske anmeldelser? Altså - detektionen af dem, ikke "vi sletter dem" - det er en selvfølge. Der er en "sort børs" for falske anmeldelser på Trustpilot, hvor nogen går meget langt for at virke troværdige på 50 falske profiler, så de kan give gode anmeldelser mod betaling. 

 

 

  

Jeg håber på det bedste for jer. Det gør jeg virkelig! Trustpilot trænger til konkurrence. Omvendt vil jeg sige, hvis nogen havde lavet det nummer overfor Meebox, som I gør overfor TP her, så havde jeg ikke accepteret det, og så ville jeg få det stoppet.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Mange tak for dit feedback.

Vi har skam samme koncept som trustpilot, og udseendet på selve forsiden minder om. Det er jeg helt enig i. Men så snart vores salgsside er oppe, så kan man også tydeligt se forskellen, og vi forstår fuldt ud alles meninger. 

Vi forsøger at gøre alt bedre, vi er innovative og vi gør hvad vi kan, for at blive de bedste på markedet.

Med hensyn til algoritme, så vil vi være helt gennemsigtige, og vi har intet imod at give et indblik i den. Vi er, hvad man kan sige, et mere humant svar på et anmeldelses system, lavet af iværksættere, ud fra et behov som i de seneste år er kommet.

Vi kæmper for at undgå dårlige anmeldelser, og vi vil også på dette område være innovative, så vi kan slå trustpilot på deres banehalvdel.


Mvh

Mark

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:

Ja det skal han, når man skriver i sit firma, med deres email,logo eller hvad ved jeg, så skal man optræde prof.

hvis jeg havde et firma og en ansat svinende gud og hver mand til med vores email oplyst, så kunne du bande på at han kom til samtale. 

Han oplyser klart at det er en personlig holdning til TP. Og reklamerer for annoncer i firmaet han er ansat hos med mail adressen. At du ikke kan se forskellen er jo ingen grund til at " puste sig op " Med din indstilling har du sikkert mange sjove samtaler med diverse fagforeninger.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du da imod fagforeninger?

Han kan mene lige det han vil, bare han ikke udtrykker det med firmanavn, om det så er et privat firma, kommune eller stat, så udtaler man sig ikke negativ om andre personer eller firmaer på den måde.

Må jeg spørge hvor gammel du er Michael? du har meget at lære, så jeg håber ikke du er meget mere end de 20 år.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:

Er du da imod fagforeninger?

Han kan mene lige det han vil, bare han ikke udtrykker det med firmanavn, om det så er et privat firma, kommune eller stat, så udtaler man sig ikke negativ om andre personer eller firmaer på den måde.

Må jeg spørge hvor gammel du er Michael? du har meget at lære, så jeg håber ikke du er meget mere end de 20 år.

Din dårlige måde at argumentere på, viser jo med al tydelighed hvor useriøs du selv er. Jeg håber da virkelig ikke du er leder for andre end dig selv. Der ser ud til at være rigeligt at arbejde med der. Husk der er ingen grund til at skamme sig over sin alder.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 3 ud af 15 (142 indlæg)