det var da et lækkert tilbud og hvis det stadig er muligt med en gratis analyse, så vil vi da gerne bede om en. http://engelskeklubber.dk/ og vores mail er admin@engelskeklubber.dk
det er altid spændende med nye øjne på ens projekter.
De mange indlæg med link og mailadresser støjer i debatten og bidrager ikke rigtigt til nogen.
På forhånd tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Som lovet, har vi nu afviklet alle bestillinger til og med d. 4 januar! :-)
Der begynder derfor at komme en smule luft i vores kalender, hvilket vil sige at du stadig har muligheden for at få vores kritiske og konstruktive besyv på din hjemmeside eller webshop. Så hold dig ikke tilbage :-)
For første gang meget længe er vi nået til mål med alle bestillinger, hvilket vil sige at ALLE burde hav fået deres analyser på nuværende tidspunkt. Såfremt du måtte have bestilt en analyse, og endnu ikke modtaget noget, så smid mig en mail :-)
Hej, Wow, det var vel nok et fantastisk tilbud.. Gælder det stadig ? I så fald kunne jeg da rigtig godt tænke mig at benytte mig af det til mine 2 webshops. Jeg trænger til lidt inspiration og råd til hvad jeg kan gøre bedre. Nogen ting er jeg godt klar over halter lidt (f.eks forside billeder/tekster), men ved ikke helt hvordan jeg kan gøre det bedre. Glæder mig rigtig meget til at høre fra dig.