Hej Ahmed Tak for din bestilling :-) Du høre fra os når vi har din analyse klar! |
Tusind tak
Det lyder rigtigt god.
Med venlig hilsen
Ahmed
Hej Ahmed Tak for din bestilling :-) Du høre fra os når vi har din analyse klar! |
Tusind tak Det lyder rigtigt god. Med venlig hilsen Ahmed |
Hejsa! Meget gerne, hvis du vil skrive din mail, så jeg ved hvortil jeg skal sende analysen når vi er færdige med den :-) |
Hej Martin Tak for din bestlling, den er noteret. Du høre fra mig når vi er færdige med din analyse :-) |
Hejsa :) Takker for din bestilling, jeg vender tilbage når vi har din analyse klar! |
Hvad er status på analyserne. Har tilmeldt mig på første side og så vidt jeg kan se ville i være de fleste igennem ved weekenden? Men har endnu ikke set noget? :D |
SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.
Vi har lavet din analyse for læææææængst :-) Jeg kan se at jeg har fået den retur. Er mailen: boland2670(snabel-a)hotmail.com korrekt? OPDATERING: Jeg har sendt den igen, og den ser ud til at være røget korrekt afsted. Du må gerne bekræfte dette her, eller pr. mail :-) God aften. |
Jeg takker. Den er modtaget. :) |
SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.
Perfekt ;-) Så kan julefreden sænke sig. |