Han sparede 400kr. på at købe spil til sine børn, plus at han havde optjent 150kr. ved siden af, bare ved at vise det til sine venner, inkl. mig. Han brugte i alt 250kr. på at købe alle de spil de havde på deres ønskeseddel. Han kunne også stolt sige at han havde brugt mindre penge på at købe dem alle end han gjorde på at købe to spil sidste år. Han viste mig hvordan man gjorde og nu vil jeg gerne gøre det samme, som han gjorde.
Så hvis jeres børn spiller computerspil, eller hvis i også vil tjene et par kroner ved at vise det her til jeres venner, må i meget gerne tage et kig på linket. Jeg troede det ville være svært eller usikkert, men for 7 kr. får man garanti på at man får sit spil, og det virker som en helt almindelig webshop.
Jeg vil lige sige at det ikke er ret meget man tjener på at være affilieret, men det man sparer ved at bruge butikken, er helt vildt.
Hvis man køber dem online, som jeg gør, via noget de kalder Steam, koster det nye Call of Duty(Et skydespil) 450 kr. Hvis man køber det nye Call of Duty på G2A, sparer man ca. 300kr.
Jeg håber dette kan hjælpe nogen der gerne vil give deres børn, de spil de ønsker sig. Jeg husker selv da jeg var lille, der ønskede jeg mig computer spil. Men fik kun af min bror. Det var altid de bedste gaver.
Om det er Affiliate eller ej så er det småøre vi taler om her.
Og hvis du tog dig tiden til at læse hele beskeden, så oplyser jeg faktisk at det er et Affiliate link. Da jeg ønsker at gøre det samme som min kollega gjorde.
G2A ligger i toppen hos de fleste af de spil på den blog du har linket til, så jeg kan ikke se problemet.
Jeg synes faktisk at det er lidt frækt at nedgøre en, der bare kommer med et tip.
Jeg postede et affiliate link da, det i sidste ende kan give mine nevøer en julegave mere, at hygge sig med juledag. Det er ikke til egen vindings skyld, på et egocentrisk niveau. som dine beskyldninger ligger på.
Tilmed har jeg set dig på Amino op til flere gange, og dine konstante negative eller nedgørende beskeder, synes jeg bare du skal tage med dig tilbage FMfreaks.dk
Lyve begynder vi også på ja ja, først laver du et indlæg hvor du skriver at det blot var for at få ekstra gaver til dine nevøer også pludseligt nu et indlæg hvor du skriver at du hele tiden troede du havde smidt et link uden affiliate link i...
Men så må jeg jo hellere lige få lavet det tip uden Affiliate link, som jeg egentlig troede jeg havde gjort.
Det er da ellers hvad du skriver her ? at du troede du havde gjort det uden affiliate link ?.
Nu er det jo ikke mig der går og forsøger at tjene penge på skjult affiliate reklame men dig, hvilket jo også var grunden til at moderator lynhurtigt fjernede dit link og dermed stoppede dig forsøg på at få gratis reklame til dit affiliate link.
Hvad skulle moderator gribe ind overfor, de har allerede fjernet dit forsøg på skjult affiliate.
Du nævnte at jeg ikke gav et tip fordi jeg havde lavet et Affiliate link, så gav dig et tip omkring din negative attitude. Så jeg sagde på intet tidspunkt at jeg ikke havde lavet et Affiliate link, der er ingen grund til at fiske efter ting, der aldrig er blevet sagt.
Mit Affiliate link var på intet tidspunkt skjult, jeg gjorde opmærksom på at jeg gerne ville tjene et par kroner/øre på samme måde, som min kollega havde gjort.
Det er også fair nok at linket blev rettet til da der står i reglerne for Amino at man ikke må linke som Affiliate. Og det fik jeg også en venlig besked om via en PM.
Moderatoren skulle gribe ind hvis du gik hen og blev lidt for følelsesladet omkring dette emne, hvilken du virkede til at være ved at blive.