Jeg har afprøvet Dinero og synes ikke at det er en ubetinget succes. Der skete det, at jeg via 2 email adresser blev ledt hen til et af de regnskaber, som jeg havde håbet at kunne Dinero i. Men da selskabet havde forskudt regnskab fik jeg at vide, at det kan ikke lade sig gøre. Det er noget man kan forstå og acceptere men at begge mine email adresser førte til dette regnskab var ikke meningen. Lige pludselig kunne jeg ikke komme ind in mit andet regnskab Revisionshuset i København. På trods af flere mails forstod Supporten hos Dinero ikke mit problem, jeg kunne lige pludselig ikke fakturere mine kunder. eller rykke. Edelig fik jeg en mail om at nu havde man løst mit problem og jeg kunne bare logge ind. MEN MEN MEN Da jeg så loggede ind var alle tidligere udskrevne fakturaer væk, kunder var væk. Jo Dinero er gratis for de fleste. Men det at e-conomic har en hotline hvor man kan talemed et "levende menneske" og som kan gå ind i ens regnskab og rette en evt fejl. Ja det koster, men I tror i kan drive en stor virksomhed uden, at vil betale en lille månedlig gebyr i forhold til de andre udgifter i har. Så skulle I måske overveje at lade være med at være virksomhedsejere. Jeg er færdig med Dinero og vælger e-conomic med personlig service, det er trods alt bedre end at starte forfra med at bogføre det hele om. Mvh Søren Thisted
|
Laila Mogensen:Hej Martin
Vil det sige, at der bliver adgang for revisorer fra 2015?
Glade hilsner
Laila
BaliQuilt
(som ikke ved om jeg bliver ramt af prisstigning)
Hej Laila
Vi har skam revisoradgang :-)
Der sker meget på Dinero hele tiden.
Vi har de næste måneder fokus på de værktøjer revisorer efterspørger på Dinero, så det er faktisk dobbelt jul for dem :-)
De bedste hilsner
Martin