| Hej Jeg søger et trykkeri, som kan trykke på spejle. Mvh Beanster | 
Hvad forstår du ved trykke på spejle? Imidelbart vil jeg tro at du søger en som laver serigrafi eller tampontryk.
 Debat
             Debat

| Hvad forstår du ved trykke på spejle? Imidelbart vil jeg tro at du søger en som laver serigrafi eller tampontryk. | 
| Hej Beanster Du kan få tryk på dine spejle hos BilligTryksag.dk På UV-printeren i vores storformatafdeling, kan du få trykt på næsten alt. De næste par dage er jeg ude af huset, for at undervise på vores kurser i grafisk produktion, så du kan få hjælp af min kollega, Charlotte. Du kan få fat på Charlotte her: BilligTryksag.dk/kontakt 
 | 
| Kan kun anbefale billigtryksag.dk - Synes de evner, at tage kundeservice lige 10% udover det forventede. | 
| Hej Beanster Vi har erfaring med tryk på spejle med vores UV-printere. Vi trykker med fuld CMYKlMlC-farver + hvid + lak. Lad mig høre mere om opgaven, så vi sammen kan finde en rigtig god løsning. Du kan skrive til anders@illux.dk 
 | 
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.
| Ok super - mange tak. skriver på din mail-adr. |