Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogrammer til Mac

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 12
Fra  www.axelgaard-smykker.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at starte en mindre virksomhed og har i den forbindelse brug for et billigt regnskabsprogram til Mac - gerne et som også kan bruges på iPad. På Google kan jeg se at der findes et hav af regnskabsprogrammer og i den forbindelse vil jeg høre om nogen har personlige erfaringer og hvad I anbefaler? 

Jeg har desuden brug for et enkelt program der kan hjælp med lagerstyring af omkring 100 produkter - gerne en app

Kort sagt: Hvad bruger I til lagerstyring og regnskab og hvorfor?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

I tvivl om hvilket regnskabsprogram du skal vælge? Det er de fleste indtil de har læst denne regnskabsguide

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 12
Fra  www.axelgaard-smykker.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at noget af det mest brugte er Billy's Billing og E-conomic. Det ene kan utroligt meget og koster også en del ekstra. Det andet virker til gengæld ret enkelt og til at gå til men mangler lagerstyringsdelen. 

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 12
Fra  www.axelgaard-smykker.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen svar?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er også Microsoft Dynamics C5 2015 ( https://www.c5online.nu/c5-2015.aspx ). Jeg tør dog ikke sige, om alle funktionerne kan betjenes via webbrowser (eller det kræver en Windows PC). Men de har en app til Ipad. 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Du er velkommen til at kigge forbi easyDesk 24/7 og prøve en demo af det nye Dynamics 2015. Det nye Microsoft Dynamics NAV 2015 har både lagerstyring samt iPad app adgang :) 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 54
Fra  CupBranding.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Axelgaard

Jeg bruger selv Dinero, som er online og ganske fint. Det gode ved dinero er at det er gratis.

Billys Billing, synes jeg er noget bedre, men koster til gengæld penge.

/Victor

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Axelgaard

I e-conomic kan du få lagerstyring som en integreret del af dit regnskab, så du slipper for at bruge flere forskellige systemer. Vi har ikke en app, men da e-conomic er online, kan du godt tilgå det på din iPad via browseren.

Du kan tage en 14 dages gratis demo til e-conomic og se om det er noget for dig. I din demo kan du aktivere tillægsmodulet Lager og så er du kørende – og hvis du synes om det, kan du opgradere demoen til et abonnement.

Prisen på abonnementet afhænger af dine behov. Vores billigste abonnement koster 99 kr./md. og lagerstyring får du for 102 kr./md. Du kan se vores priser her.

Hvis du har spørgsmål, så sig endelig til. Vores support er selvfølgelig gratis, så du kan altid spørge os til råds på chat, mail eller telefon.

Fortsat god dag! :-)

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Axelgaard

Du kan også prøve https://xena.biz - første bruger gratis - efterfølgende 149,-/md.

Der er lagerstyring og kører i de mest almindelige browsere (IE, FireFox, Chrome (også til Mac), Safari).

Med venlig hilsen

Magnus (fra Xena)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)