Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idérig iværksætter søger kompagnon til online platform projekt (under udvikling).

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino´er

Grundlaget:

Jeg har igangsat et projekt som er outsourcet til udlandet grundet prislejet og "sværhedsgraden" af denne type platform. 

Platformen skal kunne samle brugerne og de kan invitere deres venner og optjene point - dernæst skal brugeren benytter platformen til deres daglige gøremål. 

Til den interesserede vil jeg selvfølgelig komme nærmere ind på dette koncept privat - som jeg selv mener der er stor potentiale i. 

Om mig selv:

Bondefødt, kvajeopdraget og hårdtarbejdende nordjyde.

Jeg er selv udlært håndværker og har byggeriets lederuddannelse i bagagen samt et par hjemmesider med passiv indkomst

Arbejder til dagligt i mit eget selskab indenfor industri/håndværksbranchen med 20 ansatte +-.

Derudover ligger mine store interesser i "online verdenen", iværksætteri og ejendomme. 

Jeg søger: 

En ildsjæl , "nørd" og evt. uddannet programmør eller andet teknisk indenfor den verden og gerne med markedsførings egenskaber.

Seriøs, vedholdende og idérig kompagnon som sætter arbejdet før privatlivet (fest og farver).

Personen skal kunne varetage alt det tekniske og kunne kode,ændre og viderebygge den allerede opsatte platform, samt stå for den daglige vedligeholdelse.

Økonomi:

Der skal oprettes et APS (50/50). 

Der skal findes en ejerandel mv. (65/35)

Derudover skal der ligges en engangsbetaling for hele platformen/udførelsen af denne/Arbejdstiden indtil videre (50.000-75.000kr pr. person).

Udover det skal der ca. ligges 25.000kr til start markedsføringen pr. person. 

Alt overstående er sat udefra den nuværende forretningsplan og start budgettet.

Generelt:

Ønsker kun henvendelser fra personer som matcher på overstående. 

Information vedr. idéen sendes privat eller kan fremlægges ved et personligt møde. 

ALLERFØRST vil jeg gerne høre lidt om dig privat og erhvervsmæssigt - sendes gerne via en PB her på amino.

Tak for jeres tid.

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu oprettet dette på Freelancer, efter søgen på hvorfor der måske ikke var de store henvendelser. 

Kan nogle herinde nævne et par skoler, hvor IT programmørerne "udklækkes" fra?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)