Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kodning af website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 2. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er ikke i tvivl om at emner som dette har været oppe før, men de opslag jeg finder er ældre posts! :-)

Med det sagt fortæller overskriften lidt hvor jeg vil hen af. Jeg er som mange andre i gang med at starte en virksomhed
hvor jeg udbyder t-shirts med tekstil tryk på til en bestemt målgruppe. Jeg er selv god til design og har derfor designet
mit eget webdesign i photoshop som næsten er klart til at blive kodet.

JEG HAR BARE INGEN ERFARING INDENFOR KODNING AF HJEMMESIDER! :-)

Derfor søger jeg en frisk mand som er klar til at hjælpe mig. Jeg tænker den skal kodes i wordpress da der intet fancy
er i designet. Men står meget simpelt. Jeg er ung og sturderende og ser derfor gerne en som er klar til at hjælpe  mig
gratis, eller ved et småt beløb. Jeg understreger lige igen at siden er meget simpel. 

Vh Oskar. 

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 12:57

Hej Oskar.

Skriv til mig på kim@cyberdata.dk vi har en meget billig time pris og kan begynde med det samme. (sender dig lige en time pris på pm)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 13:49

Hej Oskar

Du kan tage et kig herinde: http://themeforest.net/category/wordpress hvor det er muligt at købe en masse forskellige themes, til gode priser :-) Derefter kan du selvfølgelig lede efter en til at lave de sidste rettelser, så den passer til dit behov.

/Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 2. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:07

Tak Martin. Leder dog ikke efter et hvor jeg kan finde færdige templates, men en som kan kode mit eget! :-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:35

Oskar Helveg:

Tak Martin. Leder dog ikke efter et hvor jeg kan finde færdige templates, men en som kan kode mit eget! :-) 

Hej Oskar

Hvis du vil have en til at kode dit eget helt fra bunden, afviger du altså en smule for "meget simpelt". Det kan selvfølgelig godt være der er nogle der er klar på at give det et forsøg alligevel. 

Held og lykke. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 14:46

Hej Oskar,

Det kan vi snildt klare. Læs om vores CMS her http://www.firstmedia.dk/produkter/firstcms

Kan desværre ikke klare den gratis ;-) Men kontakt mig på at@firstmedia.dk , så finder vi en løsning.

Vedlæg gerne budget og plan over hvad der skal være på siden (kravspecifikation), hvis du er kommet så langt med dit projekt.

Mvh
Anders

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)