Jeg har sammen med min søster åbnet op for vores første webshop – http://delicacy.dk, og jeg er spændt på, hvordan den bliver taget imod. På webshoppen forhandler vi nordiske delikatesser og specialiteter. Det er idéen, at produkterne skal sælges samlet i en gavekurve – gave til morsdag, julekurve, virksomhedsgave, værtindegave etc., hvortil det er muligt at skrive et personaliseret kort, som bliver sendt med gavekurven. Det er også muligt at købe produkterne separate. Vi forhandler produkter fra Nicolas Vahé, Nordisk Køkken, Summerbird etc. Hvad synes I generelt om sidens opbygning, brugervenlighed, produktbillederne etc.? Og er der noget I synes, vi skal gøre anderledes? Jeg håber, I vil bruge 2 min på at kigge siden igennem :) |
Rigtig lækker og overskuelig shop - og lækre sager i sælger! :)
Jeres billeder viser selvfølgelig hvad i sælger, men personligt mangler jeg lidt tekst. Ex:
- en lille velkomsttekst, med lidt info om hvilke produkter man finder på shoppen
- lidt info om jer: jeg tjekker altid "Om os" hos en webshop, for at blive klogere på folkene bag, og føle mig mere sikker inden jeg handler.
- evt. nogle beskrivelser af de enkelte produkt-kategorier.
- info om jeres gavekurve: sendes der et kort med? Hvad indeholder de hver især (lige nu er der kun billeder)? Hvorfor skal man købe den ene frem for den anden osv.
Så overordnet set: rigtig stilfuld, men jeg mangler lidt info om både jeres produkter, og jer som sælger.
Held og lykke med projektet :)