Positivt at der er alle kontaktoplysninger til jer på hjemmesiden - mail, tel, adr.
Også nogle ting du skal have rettet - Du viser Dankortlogo - men tager kun Paypal... så få fjernet logoet indtil i kan modtage Dankort ( hvis der altså er planen).
Handelsbetingelserne må i nok også få checket - ser ikke ud som om i følger lovgivninger her omkring returvarer. Kunder skal heller ikke kontakte jer for at få oplyst øvrige betingelser - det skal oplyses på hjemmesiden.
Trustpilot - er i betalende kunde ? , Hvis ikke kan i få problemer med at benytte deres grafik/stjerner.
Men, du må gerne skrive f.eks " se vore gode anmeldelser på TP her" , og så linke til TP
Jeg synes det er en rigtig flot side i har fået sat op, som også er meget overskuelig!
Jeg tænker i måske skulle tag et kig på forsiden, som efter min mening mangler et eller andet. Det virker meget tomt på forsiden. Man kunne måske fjerne Det store CD i logoet og gøre den øverste del lidt mindre. Jeg ville nok flytte facebook delen ned til 'CleverDeal.dk','Kontaktoplysninger' og 'Bankoplysninger' nederst på siden.
Men det er selvfølgelig op til jer, held og lykke med jeres projekt! :)
Lige kort.. Synes det er en dejlig simpel side, men ja der er lige nogen ting i skal have set på. Handelsbetingelser lever vidst ikke helt til det lovpligtige.
Jeg synes det er helt fint at have link til facebook så tydeligt, da det er klart at intentionen er at få flere supportere på jeres facebookside.
- Lave en betingelser på siden hvor jeg også skal oplyse min konto oplysninger mv. & prøv lige for tjekket om på den evt for andre til at kigge den i gemmen.
- Hvorfor skal jeg tag jer frem nogle af den andre som også sælger det samme som dig?
Så vil jeg kom med et tips til dig;
Prøv at kig her så kan det måske være med til at du for mere salg :)
Tak for de du vil tage dig tid til at kigge på siden.
Vi er allerede i gang med at ændre på det.
Til info har vi en giveaway i gang på vores facebookside, så du skal da også have muligheden for at vinde et af vores produkter. Det koster ''1 like'' :)
Tak for det hele.
Mvh.
Jacob / CleverDeal.dk
www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.
Dette er noteret, og vi er lige pt. igang med at overveje hvordan og hvorledes vi kan ændre på det.
Til info har vi en giveaway i gang på vores facebookside, så du skal da også have muligheden for at vinde et af vores produkter. Det koster ''1 like'' :)
Mvh.
Jacob Bager / CleverDeal.dk
www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.
Nu lagde jeg mærke til jeres panserglas, den tekst i har dertil er sjovt nok præcis den samme som kjaertrading har? Enten har i "lånt" deres tekst, måske end da fået lov til det? Men være lige OBS hvis ikke i har fået lov til det :)