Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken virksomhed skal jeg starte når jeg gerne vil väre manager for min DJ ven

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

Min ven er dj eller artist som vi er igång med at promovere ham som. Han er lige fyldt 18 år men har väret igång siden jeg lärte ham at kende for fire år siden og også länge för det. Nu er han selv begyndt at producere sin egen musik og derved har vi fundet ud af at skabe et partnerskab.

Min rolle er en form for manager/PR/kontaktperson, men det er på lär-det-selv basis og brug-den-viden-du-har.

Lige nu har han lagt alt sin musik på soundcloud men efter at jeg er kommet ind i billedet ligger jeg lagt musikken ind på youtube. dertil har jeg oprettet en hjemmeside http://patricksloth.wordpress.com/.

Nu er det sådan at jeg går på en lille uddannelse i malmö som hedder starta eget hvor jeg skal finde ud af hvordan jeg skal håndtere hele projektet med patrick.

Men vi har ingen penge nogle af os, jeg er arbejdslös på tredje år og han går i gymnasiet.

Jeg vil gerne finde en måde hvorpå vi kunne tjene lidt penge på hans musik(skal siges at han er godt igång med at lave mere). skal siges at på soundcloud har han haft mange views og likes for hans musik og i gymnasiekredse er han kendt i malmö. dertil har han og hans venner spillet ved gay priden sidste år.

Lige nu ligger det på youtube og har läst lidt om at man kan tjene på views, hvordan ved jeg ikke. dertil har vi en hjemmeside som jeg har linket til lidt längre oppe, hvor jeg tänker om jeg skulle få reklamer på siden og tjene lidt derved.

Er der nogle gode råd til hvordan jeg skal tage det näste skridt?

hilsen

Ann

 

 

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle som kender til at lägge musik på spotify, wimp uden at det koster noget

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan denne bruges :)

http://www.instructables.com/id/How-I-published-my-original-music-on-Spotify-for-F/

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar

har du selv prövet det?hvad er din erfaring med det

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jannox

tak for svar

jeg tjekker det ud. det er nu ikke min musik jeg er bare kontaktperson/manager for patrick, men

det kräver også lidt :)

Men har du selv erfaring med det

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående YouTube, så er det bla via Google AdSense.

Du kan læse lidt om det her https://support.google.com/adsense/answer/2530958?hl=da 

YouTube kontoen skal aktiveres til noget indtjening, men det gør man vist manuelt. Jeg ville gerne guide yderligere, men da jeg 1) ikke selv bruger YouTube til det formål, har jeg ikke andet viden end det jeg googler, og 2) er bandlyst fra AdSense, ikke har yderligere viden end, igen, hvad jeg lige kan google mig frem til.

Det er dog ikke noget der får millionerne til at trille ind, men helt klart bedre end ingenting.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar

ok har lagt musikken på youtube og har en kanal derinde, så skal jeg bare lige finde ud af adsense.

det finder jeg lige ud af.

tak for hjälpen

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jonas

nu fandt jeg ud af det

tak for rådet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)