Jeg har oprettet en hjemmeside, og er nu blank på hvilken platform jeg skal installere på min hjemmeside. Det skal siges at hjemmesiden er hostet på www.Unoeuro.com Jeg havde hørt at wordpress skulle være hurtigt og simpelt, men for mig ligner det mest noget som henvender sig til bloggere. Jeg har set et par guides og et par youtube videoer. Er det korrekt at der kommer et Wordpress logo oppe i højre side af ens hjemmeside?
Hvilken platform er fornuftig hvis der skal kunne laves et fedt grafisk design, lidt knapper som skal navigere rundt og et par steder hvor der skal være en "tekstbox" "søge" funktion?
Jeg har følgende muligheder: Concrete5 Gallery Magento phpBB Typo3 Drupal Joomla Opencart Prestashop Wordpress
en for mig ligner det mest noget som henvender sig til bloggere. Jeg har set et par guides og et par youtube videoer. Er det korrekt at der kommer et Wordpress logo oppe i højre side af ens hjemmeside?
Du har ret Wordpress blev grundlagt som blog system. men der er løbet meget vand under broen siden.
idag kan du lave hjemmesider med wordpress. jeg har været med inde over nogle stykker hvor man ikke kan se det er bygget over wordpress.
nu ved jeg ikke hvor erfaren du med kodning osv. men du kan mange ting med wordpress.
Så jeg ville klart vælge wordpress, her også rigtig meget hjælp at hente i det danske wordpress forum eller på facebook (her er grupper der viet sit liv til wordpress)
Som standard så har du et sort kedeligt tema, og jeg har allerede fundet ud af at man med få tryk kan downloade ufatteligt mange temaer! Mit spørgsmål er nu bare kan man ikke slette sit tema så man bare har en baggrund og derefter bygge ud på den?
Ja jeg er godt med på at man kan oploade temaer og bare instille et tema de har på wordpress.ord..
Problemet er her at jeg vil have slettet temaet. Så jeg har en bagrund og INTET andet på min side kan det lade sig gøre? vil ikke have en header osv. Det eneste der skal være på min forside er baggrund logo og en box midt på hvor man kan søge :-)