Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ændret Keywords, metatags, Title på min side og er forsvundet i google

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for dine svar lige hvad jeg kunne bruge.

jeg har overvejet at have to side med hver sit domæne navn, men vil gerne have alt i et system af administrative årsager

jeg ejer i forvejen

www.solitum.dk

www.feriekroatien.dk

mvh

Morten 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:38

Lige nu er du kun indekseret med dette:

Holiday Croatia, Holiday in Croatia

Scandianavian travel agency offers you accommodation along the Croatian cost.
www.solitum.hr/ - 116k - Cached - Lignende sider - Noter dette

Derfor findes du ikke på "ferie kroatien" søgninger. Om der samtidig findes en løsning der både er bekvem og skaffer dig maksimal traffik i dit tilfælde skal jeg ikke kunne sige. Det ene ser ud til at være på bekostning af det andet her. Det positive er at det gør det sværere for dine konkurrenter...

Mvh Jesper

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 11:43

Hej Jesper

mange tak for din hjælp

vi har besluttet at vi ændre URL på de forskellige sprog, så næste uge burde vi være oppe at køre med det

Mvh

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 14:49

Held og lykke med det :-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:18

NickN:

Thomas Rosenstand:

Det eneste "tag" der kan have indflydelse på det, er dit title-tag ( <title> ). Meta keywords har INGEN indflydelse i forhold til Google.

Jeg vil nu mene at meta description tagget har indflydelse på hans placering - så title taget er ikke det eneste der SKAL være på plads i header delen

Helt enig - men han nævnte nu kun, at han havde ændret title og meta keywords - ikke noget om description tag. Derfor Wink

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 20:50

Thomas / Jesper

jeg har ændret både Title, Description og keywords og har lavet et nye struktur af siden så nu må vi se hvad google siger til det (-:

Hver side på HVERT sprog har nu entydigt URL, Title, Description og keywords

Imorgen kommer det på produktionsserveren.

Tak for hjælpen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 14:19

Hej

Det ser allerede meget bedre ud. Dog lidt kommentarer:

1) Uanset hvilket sprog jeg skifter til står der følgende i title tagget: "SOLITUM - Ferie Kroatien, Croatia, holiday, urlaub, sommerhuse, private accommodation, feriewohnung, hotel, camp " Det er ikke optimalt

2) Når jeg skifter side skal jeg downloade 0.78MB data hvilket tager 7.7 sekunder på min højhastighedsforbindelse. Det er pænt tungt.

Mvh Jesper

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 22:30

Hej

nu er jeg kommet et godt styk videre, title tagget er nu forskellig fra paa alle de vigtige sider, i den forbindelse har jeg et spoergsmaal, alle sider hvor jeg ikke har oprettet nyt title tag, skal jeg lade dem vaere uden title tag eller kan jeg benytte men title tag fra entry siden som det er gjordt paa dette link http://www.solitum.hr/dk/weather.php ?

Med hensyn til stoerrelsen af siden, hvad kan jeg goere der? for at den bliver hurtiger at loade

Mvh Morten 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)