Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ændret Keywords, metatags, Title på min side og er forsvundet i google

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

for ca 10 dage siden ændrede jeg Metatags, title og keywords på min hjemmeside, nu er jeg forsvundet på de søgeord hvor jeg var højt oppe selvom disse søgeord stadig er på min side, er det for de google indexerer min side på ny?

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:01

Ja - Google kommer ofte forbi din side, og tjekker hele koden igennem, og når du så ikke bruger de samme meta tags mere, som evt. er forringet eller er ændret, er det nu de "nye", du rangeres efter

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:01

Det eneste "tag" der kan have indflydelse på det, er dit title-tag ( <title> ). Meta keywords har INGEN indflydelse i forhold til Google. Og title er faktisk ikke et meta tag Wink

Hvad er adressen på din side? Det er lidt nemmere at hjælpe, hvis der er noget at se...

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:26

Thomas Rosenstand:

Meta keywords har INGEN indflydelse i forhold til Google.

Hvorfor bruger du så selv tags på alle de optimerede sider du linker til fra dine indlæg (i din signatur)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:43

Fordi de har betydning i andre søgemaskiner (marginalt). Læg mærke til, at jeg anbefaler at benytte metatags (Keywords) på alle sider. Men her gik - som du kan læse - det specifikke spørgsmål på, om en ændring af Meta tags kan betyde, at en side forsvinder i Google på en søgning. Og til det spørgsmål er der kun ét svar: Nej.

Derfor! Yes

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 07:35

Thomas Rosenstand:

Det eneste "tag" der kan have indflydelse på det, er dit title-tag ( <title> ). Meta keywords har INGEN indflydelse i forhold til Google.

Jeg vil nu mene at meta description tagget har indflydelse på hans placering - så title taget er ikke det eneste der SKAL være på plads i header delen

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 08:47

Tak for svaret Thomas, nu er jeg mere rolig, jeg havde nemlig ændret Title Tag, keywords og description paa min side og den var forsvundet i google, men hvis det kun er midlertidigt indtil google har besøgt min side igen er det jo super.

Jeg laved et andet post angående flere sprog og Title tags i den forbindelse men har ikke fået noget svar, er det noget du kan give et tip om?

min side er http://www.solitum.hr/

mit problem er at entrance siden har samme adresse på alle sprog, så jeg er ikke sikker på at google kan læse min danske Title tag? 

Mvh 

Morten 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:22

Hamburg1991:
...nu er jeg forsvundet på de søgeord hvor jeg var højt oppe selvom disse søgeord stadig er på min side, er det for de google indexerer min side på ny?

Hvilke søgeord er det du lå højt på før?

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 09:26

Ferie Kroatien - side 2 i DK google

Ferie i Kroatien side 3 i DK google

Side er kun ca 8 mdr gammel

Mvh

Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:41

Du dukker slet ikke op i top 100 på min Google. Har i øvrigt svaret dig i den anden tråd omkring sprog.

Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at købe www.ferie-kroation.dk og gøre den dansk sproget som default. Så kan du lade det andet site defaulte til engelsk, så får du ihvertfald indekseret på to sprog. Og så får du mere vægt på nøgleordene med domænenavnet.

Mvh Jesper

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)