Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7 år og stadig uden en idé - Stressende !

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Dalgaard:

Måske har jeg bare misforstået dit indlæg.

Jaeh..

(Som tråden har udviklet sig, er det lidt off topic, hvis jeg skal forklare mig - det er ikke længere relevant. Jeg gør det gerne i en pb..)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hvilken vej 

Føler med dig, da jeg har det lidt lige som dig...

Selv tabte jeg engang mange millioner grundet at jeg blev snydt og mistede alt ... - men det betyder ikke at idéer ikke kommer -  men svært selv at gøre dem til virkelighed.

Mine idéer er enten på totalt nationalplan, skandinavien  eller world wide plan og det jeg gør er at, behandle idéen efterfølgende  og finde løsningen, så den kan startes op for meget små midler  -  dette er jeg tvunget til og det lykkedes altid.

Ingen af mine projekter har en årlig målomsætning på under 2 mill.. og det største, som er world wide ligger på omkring 450.+ mill  -  men generelt kan alt startes op for omkring 10.000 pr. projekt. + eget arbejde.

At tænke sådan og koge ned,  betyder at du kommer til at kende dit projekt fuldt ud, hvilket igen betyder at du har gode muligheder til at finde evt. partner o.s.v.

Personligt har jeg aldrig sluppet et projekt, uanset hvor vanskeligt det har set ud  -  jeg tager det frem af og til og pudser lidt og en dag så kommer løsningen, på den billige opstart -  da jeg ved den findes et sted.

Serie

Tilmeldt 1. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:20
Jeg må samle nogle iværksætter-ideer til fredag. På fredag vælger jeg den jeg er vild med og giver mig kast med den.

I må gerne komme med forslag..
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:15

hvilkenvej:
eg må samle nogle iværksætter-ideer til fredag. På fredag vælger jeg den jeg er vild med og giver mig kast med den.

I må gerne komme m

Det er en dårlig idé  -  du skal pleje alle dine idéer og pludselig finder du åbninger... som bringer dig videre.... til næste step og så til næste step 

Men jeg tror nu ikke at du læser diverse indlæg ...  så jeg er out fra denne del

Tilmeldt 1. Nov 14
Skrevet kl. 09:52

Jeg takker hermed følgende personer for gøew sit bedste for at komme igang.

Jørgen Kirkegaard
Mette Regitze Rahbek
Jacob Ajan
Rasmus Bernburg R. Schultze
Jacob Dalgaard
Jesper Norbøll
Serie

Serie, Jeg har læst alle indlæg igennem. Jeg har nogle ideer og jeg er nød til vælge den jeg synes bedst om OG så tænke på hvordan jeg kan forbedre den og kommer igang.

Mette Regitze Rahbek , må jeg sende pm til dig...eftersom du er god til brainstome..Jeg har ide om et produkt....
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

(Ja, jeg skriver uden filter - take it or leave it)

Hvis du i 7 år har haft en brændende lyst til at være iværksætter, men ikke har taget springet endnu, så lyder det egentlig bare som om, du er rædselsslagen. Du er bange for, hvad der kommer til at ske, og om det nu kommer til at gå. 

Som selvstændig må man leve med, at man sgu ikke helt altid ved, hvad vej vinden blæser. Og jeg synes egentlig, at dit indlæg på side 2 opsummerer de sidste syv år meget godt:

"...Men jeg ved ikke om det kan betale sig" 

Nej, det ved man ikke. Men hvis du virkelig fucking brænder for det helt ind i benet, så lader du det ikke stå ved "øhm jamen jeg øh ved ikke øh". Nej, så får du fingeren ud og prøver. PRØV!

Du kalder det for stressende ikke at kunne finde en ide. Har du overvejet, om det overhovedet er det her, du skal? Ville det ikke bare være nemmere at blive i jobbet og slippe ideen om at være iværksætter? Så skal du ikke være stresset over det.

Jeg har en ide om, at du i syv år har gået og læst bøger og set Youtube klip / Amino TV og hørt podcast med succesfulde mennesker, der bare har fået den ene ide, som har bragt dem millioner, og på den måde kørt dig selv op til, at det skal du fandme også bare gøre - og så er du gået i stå.

Du er gået i stå på "jeg skal bare lige have ideen" tanken. Og der har du været i meget lang tid. Du ser bilerne, villaerne og pengesedlerne lige for næsen af dig - men du ved ikke, hvordan du skal gribe ud efter dem og få fat i dem - og det pisser dig så meget af, at du får stress af det. Du er frustreret over, at alle andre kan lige pånær dig.

Men hvis du virkelig fucking gerne vil det her, så drop ting som "det kigger jeg på næste fredag" og "men jeg ved ikke om det kan betale sig". Start nu. Start med ET ELLER ANDET!! Eller indrøm over for dig selv, at du er en kylling, der ikke havde nosserne til at hoppe ud og se, om vingerne kunne holde.

Det er fint, hvis du ikke tør. Men så gør dig selv en tjeneste og stop med at jagte den ide. For den kommer ikke til dig. Du kommer bare til at blive endnu mere sur og frustreret over, at du ikke kan finde på den. Og så kommer du til at spilde hele dit liv med virtuelle pengesedler og biler på nethinden. Og det bliver man idiot af med tiden, hvis man ikke tør gør noget helhjertet for at få det.

Så start i dag med et eller andet. Eller indrøm at du ikke tør.

- Og det her indlæg er skrevet for at hjælpe dig og i den bedste mening.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:07

... Det er lidt snakken om man ser forhindringer eller løsbare udfordringer igen.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:51

hej mette. jeg kunne også godt bruge lidt hjælp.. - du er velkommen til at kontakte mig på mail phinkroom@hotmail.com. mvh . 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:56

Det er sku skidt. Men hvorfor vil du være selvstædig?

Tilmeldt 1. Nov 14
Skrevet kl. 11:14

Tak Sander for din meget spændende besvarelse. Jeg må ærligt indrømme, at du har RET i mange af de ting du har skrevet.
Jeg har brugt meget tid på youtube, Martins videoer og har læst en mase om dem som haft succes.
Nu du siger det, så JA jeg et eller andet sted var bange for at det ikke kommer til går og jeg vil bare spilde penge.

Jeg har prøvet glemme ALT om selvstændig, men det kan jeg bare ikke. 
Men nu tager jeg skridtet frem... 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)