Jaeh.. (Som tråden har udviklet sig, er det lidt off topic, hvis jeg skal forklare mig - det er ikke længere relevant. Jeg gør det gerne i en pb..) |
Hej Hvilken vej
Føler med dig, da jeg har det lidt lige som dig...
Selv tabte jeg engang mange millioner grundet at jeg blev snydt og mistede alt ... - men det betyder ikke at idéer ikke kommer - men svært selv at gøre dem til virkelighed.
Mine idéer er enten på totalt nationalplan, skandinavien eller world wide plan og det jeg gør er at, behandle idéen efterfølgende og finde løsningen, så den kan startes op for meget små midler - dette er jeg tvunget til og det lykkedes altid.
Ingen af mine projekter har en årlig målomsætning på under 2 mill.. og det største, som er world wide ligger på omkring 450.+ mill - men generelt kan alt startes op for omkring 10.000 pr. projekt. + eget arbejde.
At tænke sådan og koge ned, betyder at du kommer til at kende dit projekt fuldt ud, hvilket igen betyder at du har gode muligheder til at finde evt. partner o.s.v.
Personligt har jeg aldrig sluppet et projekt, uanset hvor vanskeligt det har set ud - jeg tager det frem af og til og pudser lidt og en dag så kommer løsningen, på den billige opstart - da jeg ved den findes et sted.
Serie