Jeg går lige til sagen og skriver alt uden skjule noget mellem linjerne. |
Lidt frækt, vil jeg udfordre dig og spørge; Hvad vil du få ud af at være selvstændig?
Jeg går lige til sagen og skriver alt uden skjule noget mellem linjerne. |
Lidt frækt, vil jeg udfordre dig og spørge; Hvad vil du få ud af at være selvstændig? |
Ja, det var vist hovedet på sømmet! Hvis du absolut VIL være selvstændig for enhver pris, kan du jo gøre rent eller pudse vinduer eller ordne have eller... Dét er der da altid brug for. Det med at få ideEN, dét er der få, der gør, tror jeg. På med vanten, find ud af, hvad du kan og vil, og som der er et vist behov for. Om du bliver rig og lykkelig, er en helt anden sag, men hvis du ikke prøver, vil du nok ærgre dig senere. |
Hej. jeg blev lige grebet af dit indlæg. Jeg er super god til at brainstorme og meget idéfuld. Så hvis du har lyst, hjælper jeg dig gerne med at komme op med nogle idéer og koncepter. Det kræver nok bare, at du fortæller lidt om dig selv, hvem du er og hvad du interesserer dig for. / Mette |
Ville egentlig have givet dig en pb, hvis du lige åbner for det. Send evt. én til mig. Hvor bor du? |
(Dejligt, Mette kom mig i forkøbet, mens jeg skrev mit indlæg :-)) |
Det er vel simpelthen spændingen, er det ikke ? |
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Mette du må gerne kontakte mig på email eller skype! Kunne være interessant at få noget sparring til en der er iderig :)! Skype: danmarkmads |
Hej Mads, Jeg sender dig lige en mail. Derefter kan vi evt. tage et skype-møde :) /Mette |
Hvorfor ? -Jo, vil meget gerne have noget som er mit. Nu arbejder jeg jo bare for nogen halvhjertet. jeg vil have mit, hvor hjertet er med og jeg kan bruge min fritid og weekender--- i alm arbejde er tiden styret af chefen. En ting er SIKKERT, JEG MÅ giv det et forsøg... Der er vist åbent for mine pm |